Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@19:46:41 GMT

7000 تن کود شیمیایی بین کشاورزان همدان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۸۶۵۴

7000 تن کود شیمیایی بین کشاورزان همدان توزیع شد

همدان- مدیر جهاد کشاورزی همدان گفت: سال زراعی امسال تاکنون با هدف حمایت از کشاورزان شهرستان همدان، ۷هزار و۱۶۰ تن کود بین کشاورزان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین فضلی اظهار کرد: هدفگذاری سال زارعی ۹۸ توزیع حدودا یک هزار و ۱۵۰ تن کود شیمیایی برای تقویت تولید  بخش کشاورزی شهرستان همدان است همچنین مبارزه با سن مادر را در یک هزار و ۹۰۵ هکتار و ۷ هزا رو ۲۰۰ علف هرز  کشاورزان شهرستان همدان  اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان همدان با همکاری مستمر کشاورزان رصد دایم از مزارع کشاورزی شهرستان دارند، افزود: تاکنون گزارشی از وجود ملخ دریایی یا صحرایی در شهرستان همدان نداشتیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان بیان کرد: ۱۶ هزار مترمربع گلخانه گل های زینتی و یک واحد گلخانه سبزی و صیفی هم به مساحت۵ هزار مترمربع در شهرستان در دست ساخت است.

فضلی افزود: بهره برداری ۳ طرح آبیاری کم فشار به طول ۷ کیلومتر در روستاهای عربلو، حیدره و مولیجه با هزینه کرد ۵۵۵ میلیون تومان و آبیاری کم فشار در روستاهای عزلیجه و شمس آباد با اعتبار ۶۱۹ میلیون تومان  از دیگر طرح‌های شهرستان همدان در بخش کشاورزی است.

 انتهای پیام//.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۸۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: در همین هفته گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود و گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از جهاد کشاورزی استان یزد، یحیی شفیعی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تامین گوشت در استان یزد اظهار کرد: گوشت گرم و منجمد وارداتی امسال طی دو مرحله در استان توزیع شده و در همین هفته هم گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود.

وی افزود: گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: برنامه‌های مختلفی در سازمان جهاد کشاورزی برای ساماندهی بازار گوشت در برنامه داریم و افزایش ظرفیت دامی استان، راه‌اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال و افزایش ظرفیت مراتع از جمله این برنامه‌ها است.

شفیعی ادامه داد: قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی هر کیلو ۵۸۰,۰۰۰ تومان است و فروش بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد ادامه داد: با هر گونه تخلف و گران فروشی برخورد و پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود.

به گزارش ایمنا، قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی در بازار رعایت نمی‌شود و این امر موجب گلایه‌مندی مردم شده است.

کد خبر 749186

دیگر خبرها

  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی