Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@15:20:21 GMT

فزوده شدن جزئیات به آهنگ‌های استوری‌های اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۴۹۳۹۹

فزوده شدن جزئیات به آهنگ‌های استوری‌های اینستاگرام

ایتنا - ​​​​​​​به نظر می‌رسد که اینستاگرام قصد دارد استیکرهای جدیدی را به پلت‌فرم استوری خود بیفزاید تا متن شعر آهنگ‌های موردنظر کاربران را بر روی صفحه نمایش دهد.

جین مانچون وانگ، به عنوان یکی از کارشناسان فعال در حوزه فناوری در شبکه اجتماعی ویبو این خبر را رسانه‌ای کرده است و به کاربران و علاقمندان به اینستاگرام این نوید را داده تا بر روی استوری‌های مبتنی بر آهنگ خود، متن شعر و آهنگ خواننده موردنظر خود را نیز مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوتسال گذشته ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.
بر اساس گزارشی که در وب سایت the verge آمده است، اینستاگرام، حالا این بار قابلیت جدیدی را در قالب یک استیکر ارائه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد که متن شعر آهنگ‌های موردنظر خود را بر روی صفحه مربوط به آهنگی که در استوری خود گذاشته‌اند، را مشاهده کنند.

این استیکر جدید که music lyrics نام دارد، قابلیت نمایش بر روی صفحه استوری مربوط به پخش یک آهنگ یا ویدئوی مربوطه را خواهد داشت.
البته این در حالیست که هنوز خود شرکت اینستاگرام که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین زیرمجموعه‌های فیس‌بوک به شمار می‌رود، به صورت رسمی اظهار نظری در این خصوص نکرده و خبر مذکور را تأیید یا تکذیب نکرده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اینستاگرام شبکه اجتماعی استوری اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۴۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری عجیب هادی چوپان؛ سعدی و حافظ فقط؟ نه من هم هستم! + عکس

به گزارش همشهری آنلاین هادی چوپان واکنش جالب توجهی به روز شیراز داشت. گرگ ایرانی با انتشار تصویری از ویترین مدال‌ها و افتخارات خود نوشت: روز شیراز مبارک. همه فکر می‌کنن شیراز فقط سعدی و حافظ و تخت جمشید داره. نه کاکو شیراز خیلی چیزای دیگه داره که قاره آسیا نداره.

کد خبر 849226 برچسب‌ها هادی چوپان ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • استوری تازه و جنجالی خانم بازیگر درباره دوران مدرسه‌اش | تصویر
  • دانلود آهنگ های شاد جدید 1403
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس | اجازه ساختن آهنگ داده می شود؟
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • استوری عجیب هادی چوپان درمورد روز شیراز + عکس
  • استوری عجیب هادی چوپان؛ سعدی و حافظ فقط؟ نه من هم هستم! + عکس