Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها درباره تجمع ورزشکاران در مقابل وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: جمعی از ورزشکاران پیگیر پاداش‌های خود هستندکه ما توضیحات لازم را دادیم و  قرار شد چند نفر به نمایندگی از ورزشکاران در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها حضور یابند تا با آن‌ها صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره تاخیر پاداش‌ها و  تغییر سکه به حواله بیان کرد: در آئین نامه تجلیل از قهرمانان بحث امتیاز مطرح است و تشخیص میزان پرداختی‌ها و پاداش‌ها برعهده مسئولان رده بالاست. بعضی از مواقع این امتیاز تبدیل به یک سکه می‌شود و برخی موارد به یک مبلغ ریالی تبدیل شود. این تصمیمی که وزارت ورزش و جوانان می‌گیرند و آنچه مسلم است تاکید وزیر ورزش و جوانان و تلاش معاونان وزیر این بوده است که در ماه مبارک رمضان مراسم اهدای پاداش‌ها برگزار  شود که جوانان ما برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو با انگیزه جهت کسب سهمیه و افزایش رتبه جهانی خود حاضر شوند.  

تلاش مسئولان ورزش برای تامین اعتبارها قابل تقدیر است

اسبقیان درباره اینکه پاداش‌ها در ماه مبارک رمضان داده می‌شود و ناراحتی ورزشکاران از ندادن پاداش‌ها آنچه که مسلم است پاداش قهرمانان داده می‌شود و بحث‌های مختلفی در این باره از سوی قهرمانان ما مطرح می‌شود، اما آنچه واقعیت دارد و  من به عنوان کسی که ۳۰ سال در این ورزش حضور دارم و مراحل قهرمانی را به عنوان ورزشکار و مربی سپری کردم و سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک تلاش‌های خود را انجام می‌دهند تا برای پاداش‌ها تامین اعتبار شود و در شرایطی که دشمن آرایش جنگ اقتصادی را داشته است این اقدام صورت بگیرد. من به عنوان کسی که در ورزش بودم و علاوه بر مسئولیتی که دارم تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در تامین اعتبار پاداش‌ها  قابل تقدیر بوده است و همه تلاش خود را می‌کنیم که پاداش قهرمانان را تقدیم آن‌ها کنیم و آنها با انگیزه برای مسابقات آینده حاضر شوند. همه قهرمانانی که در رشته‌های مختلف ورزشی در بازی‌های آسیایی جاکارتا عناوینی را کسب کردند به طور حتم در یک ماه آتی یا به احتمال زیاد در ماه مبارک رمضان تجلیل به عمل می‌آید.  

مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور مسئولان بلند مرتبه برگزار می شود 

او درباره انگیزه ورزشکاران کاهش یابد، همه تلاش مجموعه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این است که پاداش‌ها خیلی سریع پرداخت شود و عرض کردم فشار ناجوانمردانی که استکبار جهانی وارد کرده  برای همه مشخص است و در این شرایط دولت و وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک همه تلاش خود را کردند که تامین اعتبار کنند. به هر حال این اتفاق رخ می‌دهد که مراسم تجلیل از قهرمانان را با حضور مسئولان بلند مرتبه جمهوری اسلامی برگزار می‌شود و این هم کار ارزشمندی است که در این باره صورت گرفته است. شاید در واقع چند روزی پرداخت پاداش‌ها تاخیر داشته است، اما آنچه مشخص است اراده وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک به صورتی بوده است که این اتفاق هر چه سریعتر رخ بدهد و طی چند روز آتی این کار انجام می‌شود و قهرمانان ما انگیزه لازم برای حضور در مسابقات داشته باشند.

 بیشتر بخوانید:

صالحی امیری: ورزشکاران و فدراسیون‌ها اشیا قدیمی ورزشی را به ما دهند / موزه ورزش باید دیجیتال باشد

آخرین اهدای مدال و افتخارات فدراسیون‌ها به موزه ورزش

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه تختی

انتهای پیام/ 

اظهارات اسبقیان در خصوص اهدای پاداش قهرمانان بازی های آسیایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد