Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی در حکمی، «محمدباقر آقایی» را به سمت سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در حکمی که صادر کرده است؛ خاطرنشان کرده است: نظر به تخصص و تجارب، به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، محمدباقر آقایی دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی و پیش از این معاون مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی بوده است.

مسؤول اجرایی قرارگاه پدافند زیستی استان، مسئول رزمایش پدافند غیرعامل استان، کارشناس گروه تهدیدات تخصصی پدافند غیرعامل و کارشناس دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری از جمله سوابق کاری او به شمار می‌رود. 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان برجام نماز جمعه اردبیل رونق تولید ماه مبارک رمضان خبرگزاری مجلس اصفهان پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد