Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:18:04 GMT

جشن شکر گزاری قرآن کریم دانش آموزان دبستان ساعی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۰۲۶۳

جشن شکر گزاری قرآن کریم دانش آموزان دبستان ساعی

همزمان با ماه مبارک رمضان جشن شکرگزاری دانش آموزان پایه سوم دبستان قرآنی قدس خانم فاطمه ساعی اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک در این مراسم که همزمان با هفتمین روز از ماه مبارک رمضان برگزار شد دانش آموزان پایه سوم این دبستان به شکرانه توانایی قرائتی و روخوانی قرآن و همچنین رسیدن به سن تکلیف و ارتباطات هر چه بیشتر با پروردگار جشن گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این جشن به منظور آشنایی و انس هر چه بیشتر دانش آموزان نو مکلف با قرآن کریم، آموزه های این کتاب روح بخش و ایجاد انگیزه برای انس هر چه بیشتر با پروردگار متعال انجام شد؛‌ در این مراسم که با حضور گسترده دانش آموزان و مربیان برگزار شد دانش آموزان به قرائت قرآن پرداختند.

 

 

در این مراسم «معصومه انصاری» ضمن تبریک به دانش آموزان گفت: جشن شکر گزاری زمان مناسبی برای عبودیت و ارتباط با پروردگار و بندگی است قرآن سبب می‌شود انسان از تجملات دور شود و علاقه‌ای هم به اسراف و انجام گناه پیدا نکند متدینین و فعالان قرآنی به‌خصوص ‌بیشتر زیر ذره‌بین هستند و باید دقت بیشتری روی رفتارشان داشته باشند.

 

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو اراک افزود: شما عزیزان باید این فرصت را غنیمت شمرده و با بهره گیری از آن به پروردگار خود نزدیکتر شوید.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام نماز جمعه خبرگزاری شبستان اردبیل مجلس حرم حضرت معصومه س راهپیمایی آیت الله مصباح یزدی درس اخلاق دانش آموزان قرآن کریم مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی