Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:19:09 GMT

افزایش نزاع کنندگان زن در خراسان‌شمالی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۰۵۴۳

افزایش نزاع کنندگان زن در خراسان‌شمالی

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی از افزایش چهار درصدی مراجعه کنندگان زن به علت نزاع به پزشکی قانونی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان، بابک سلحشور با اشاره به اینکه در سال ۹۷ هفت هزار و ۱۱۱ نفر به علت صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند، اضافه کرد: از تعداد هفت هزار و ۱۱۱ نفر مصدوم که در مراکز پزشکی قانونی معاینه شدند چهار هزار و ۸۷۳ نفر مرد و دو هزار و ۲۳۸ نفر زن بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کاهش دو درصدی مراجعه کنندگان نزاع به پزشکی قانونی را در سال ۹۷ داشتیم، ادامه داد: در سال ۹۶ تعداد مراجعه کنندگان نزاع، هفت هزار و ۱۲۸ نفر بوده است که از این تعداد چهار هزار و ۹۸۰ نفر مرد و دو هزار و ۱۴۸ نفر زن بوده اند که این آمار نشان دهنده افزایش چهار درصدی مراجعه کنندگان زن به دنبال نزاع است.

سلحشور عنوان کرد: بررسی آمار شهرستان‌های استان نشان می‌دهد که بجنورد با دو هزار و ۷۳۶ نفر بیشترین و راز و جرگلان با ۱۲۱ نفر کمترین مراجعه کننده نزاع را داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی اظهار کرد: تیرماه با تعداد ۸۵۰ نفر بیشترین و دی ماه با ۴۰۱ نفر کمترین مصدوم نزاع را در سال گذشته داشته است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه خراسان شمالی نزاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند