Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@19:46:51 GMT

تالاب بیشه دالان بروجرد به محیط زیست واگذار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۱۳۳۲

تالاب بیشه دالان بروجرد به محیط زیست واگذار شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: تالاب بیشه دالان به محیط زیست واگذار می‎شود و بهترین استفاده از تالاب بیشه دالان بروجرد، رونق گردشگری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، گودرز امیری شامگاه یکشنبه در جلسه واگذاری تالاب بیشه دالان به محیط‌زیست که در فرمانداری بروجرد برگزار شد اظهار داشت: در تالاب بیشه دالان می‌توان اقداماتی برای رونق گردشگری انجام داد به‌طوری‌که با این کار می‌توان تا 10 برابر برای کشاورزان همان منطقه سودآوری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه طرح واگذاری تالاب بیشه دالان باید ظرف سه ماه آینده آماده و عملیات اجرایی آن انجام شود افزود: 116 هکتار از تالاب بیشه دالان قبلاً به اهالی منطقه تالاب واگذارشده، 79 هکتار نیز به محیط‌زیست واگذارشده اما مابقی این تالاب که 640 هکتار است به محیط‌زیست واگذار می‌شود.

 

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: با واگذاری کل تالاب بیشه دالان به محیط‌زیست، محیط‌زیست خود مسئولیت مدیریت، حفاظت و نگهداری تالاب را بر عهده دارد.

 

وی بیان کرد: با این اقدام محیط‌زیست می‌تواند زمین‌هایی را که معارض ندارند احیا کند و زمین‌هایی که تصرف‌شده و معارض دارند از طریق قانونی برای رفع تصرف اقدام کند.

 

مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل محیط‌زیست استان لرستان نیز در این جلسه افزود: تالاب‌های استان لرستان مهم‌ترین تالاب‌های کوهستانی کشور هستند و از 11 تالابی که در کشور اهمیت بیشتری داشته دو تالاب از استان لرستان اعتبار لازم را دریافت کردند که یکی تالاب بیشه دالان بروجرد بود و یکی هم تالاب شهرستان دورود است که بودجه و اعتبار لازم برای آن‌ها در نظر گرفته شد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز جمعه «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بروجرد بازدید کرد.

استاندار لرستان در سفر یک‌روزه به بروجرد، ضمن حضور در مصلای بروجرد و گفتگو با نمازگزاران و اقشار مختلف مردم، بازدید از وضعیت پروژه مسکن ملی را در دستور کار خود قرارداد.

وی همراه با معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد با حضور در سایت مسکن ملی بروجرد، ضمن گفتگو با پیمانکاران و دست‌اندرکاران مجری طرح، از نزدیک وضعیت عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه را مورد بررسی قرار داده و در جریان موضوعات و مسائل مربوط به این طرح قرار گرفتند.

کد خبر 6095907

دیگر خبرها

  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان حقیقت دارد | سلاجقه: برای مسدود کردن انحراف آب با طالبان گفت‌وگو می‌ کنیم | طالبان آب شیرین را تلخاب می کند!
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد