Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@02:51:42 GMT

مدیریت البرز روی سکوی سوم قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۱۴۹۵

به گزارش  خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مهدی بلوچی مدیریت البرز با اعلام این خبر گفت: شناسایی ظرفیت شعب و برنامه ریزی مدون از مهمترین اقدامات این مدیریت بود.

وی در خصوص مهمترین اقدامات این مدیریت برای تحقق اهداف گفت: شناسایی دقیق ظرفیت شعب و هدفگذاری و برنامه ریزی مدون در تمامی شاخص ها، اجرای مدیریت مشارکتی، پیگیری روزانه تحقق اهداف به صورت مستقیم توسط ستاد مدیریت استان و تجزیه و تحلیل ارزیابی عملکرد ماهانه شعب، انجام بازاریابی های برنامه ریزی شده و پیاده سازی طرح بالندگی در حوزه جذب منابع از مهمترین اقدامات این مدیریت در حوزه جذب منابع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شعب البرز بیان نمود: برگزاری جلسه با مسوولان استانی درخصوص مسکن مهر ، داشتن برنامه های تشویقی برای وصول مطالبات، برگزاری جلسه با شرکتهای وصول مطالبات ،ارسال پیامک از همان قسط اول، پیگیری و تکمیل بانک اطلاعات مشتریان و ضامنین و بررسی علل موفقیت و عدم موفقیت در بازه های زمانی مشخص از مهمترین فعالیت های مدیریت استان البرز در حوزه مسکن مهر و وصول مطالبات بوده است که نتیجه آن کمترین مانده مطالبات غیرجاری در بین مدیریت های درجه یک نوع الف وب با مبلغ 843 میلیارد و967 میلیون ریال می باشد و از این مبلغ حدود 149میلیارد و596 میلیون ریال آن مربوط به مطالبات غیر جاری مسکن مهر می باشد که از نظر مانده مطالبات غیرجاری مسکن مهر نیز کمترین مانده بین مدیریتهای درجه یک نوع الف وب می باشد.

بلوچی مانده ناخالص تسهیلات پرداختی در مدیریت البرز را بیش از 74 هزار و847 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود این حجم تسهیلات در کنار پرداخت 6هزار میلیارد و882 میلیون ریال تسهیلات بخش مسکن طی سال 97 نشان دهنده بیشترین مانده ناخالص تسهیلات پرداختی در مدیریتهای درجه 1 نوع ب و رتبه اول پرداخت خرید خانه از حیث تعداد ومبلغ در مدیریتهای درجه 1 نوع ب است .

وی افزود : پرداخت این میزان تسهیلات در کنار فعالیت های صورت گرفته در حوزه وصول مطالبات باعث شده تا شاخص NPL کل در این استان عدد 1.11 را نشان دهد که درنتیجه رتبه اول از حیث کمترین NPLبین مدیریتهای درجه 1 نوع الف وب به مدیریت البرز اختصاص یافته است . در شاخص NPL بخش خدمات بازرگانی نیز مدیریت البرز حائز رتبه اول در بین مدیریتهای کل کشور وهمچنین در شاخص NPL بخش مسکن وساختمان حائز رتبه اول بین مدیریتهای کل کشور می باشد و دربخش ضمانت نامه NPL مدیریت صفر می باشد

مدیر البرز گفت این مدیریت از شعب تحت پوشش خود افتخار حضور ده شعبه برتر در بین یکصد شعبه برتر را داشته که شعبه کمالشهر رتبه هفت دربین هزار و دویست و پنجاه و چهار شعبه کشور را داشته است.

همچنین حضور ثابت مدیریت البرز در منطقه سبز عملکردی در چهار دوره پیاپی ارزیابی عملکرد از افتخارات این مدیریت می باشد.

وی در پایان بیــان کرد در فضای کنونــی، کارکنانی که درک بهتری از شرایط داشــته باشند بهره مندی بهتری نیز از امکانات خواهند داشت و بر تلاش مستمر و همگانی به عنوان کلیدی برای باز کردن قفل ظرفیتهای بالقوه موجود تأکید کرد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت

مهدی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ظهار کرد: یکی از بانوان کاراته کا قمی در مسابقات قهرمانی دختران کشور موفق به کسب مدال طلا شد.

رییس هیات کاراته استان قم با اشاره به اینکه این مدال، اولین مدال طلای کشوری تاریخ کاراته استان قم در بخش دختران است افزود: سارا پاداش در کومیته وزن ۶۶+ کیلوگرم رده سنی جوانان دختران با شکست تمامی رقبای خود مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

وی بیان کرد: پاداش این مدال را چهارشنبه ۵ اردیبهشت در مسابقات قهرمانی کشور دختران که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد کسب کرد.

بیرانوند گفت: سارا پاداش در دیدار فینال وزن خود، مائده شالی از استان قزوین را شکست داد و فاطمه عابدی از استان مازندران و مهلا صداقت از مازندران به صورت مشترک سوم شدند.

کد خبر 6089147

دیگر خبرها

  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن