Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@12:01:43 GMT

سفر فرمانده ارتش لبنان به آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۱۶۴۸

سفر فرمانده ارتش لبنان به آمریکا

فرمانده ارتش لبنان برای بررسی کمک‌های آمریکا به ارتش به واشنگتن سفر کرد. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری النشره، ریاست شورای وزیران لبنان روز چهارشنبه و پنجشنبه را به‌مناسبت درگذشت نصرالله پطرس صفیر اسقف سابق مارونی‌های لبنان عزای عمومی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روز پنجشنبه به‌مناسبت مراسم تدفین این اسقف مارونی همه ادارات دولتی و شهرداری‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی به‌مدت یک ساعت کار خود را تعطیل می‌کنند.

نبیه بری: جایگاه صفیر مانند امام موسی صدر بود

نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان لبنان نیز ضمن تسلیت به‌منظور درگذشت نصرالله پطرس صفیر گفت: او به‌خاطر لبنان زندگی کرد و برای لبنان مرد.

بری اشاره کرد که صفیر از نظر اندیشه رهبری ملی و سیاسی و دینی شبیه امام موسی صدر بود.

درگذشت رهبر سابق مسیحیان مارونی لبنان در سن 99سالگییک گفت‌وگوی خواندنی با دختر دبیرکل حزب‌الله لبنان؛ پاسخ به شایعات اسرائیل درباره نصرالله

سفر فرمانده ارتش لبنان به آمریکا

فرمانده ارتش لبنان به‌منظور مشارکت در جلسه ارزیابی کمک‌های آمریکا به ارتش لبنان وارد این کشور شد.

پایگاه خبری روزنامه البناء گزارش داد که جوزف عون فرمانده ارتش لبنان در رأس هیئتی از افسران نظامی در یک دیدار رسمی به‌منظور مشارکت در نشست سالانه برای ارزیابی کمک‌های آمریکا به ارتش لبنان و نیازهای آینده این کشور به آمریکا رفت.

ژنرال عون طی این نشست با تعدادی از مقامات آمریکایی که مسئول پرونده برنامه کمک‌رسانی آمریکا به ارتش لبنان بود، دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/*

R36346/P/S8,90/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" لبنان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا لبنان اخبار آمریکا لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان امروز شنبه برای تشییع جنازه فرزندش که بر اثر تصادف جان باخت، به آنکارا ترکیه رفت.

معاون رئیس جمهوری ترکیه از البرهان استقبال کرد.

پیش از این خبرگزاری «دوغان» گزارش داد که محمد عبدالفتاح البرهان، پنج‌شنبه ۱۷ اسفند، در آنکارا پایتخت ترکیه در حال رانندگی با موتورسیکلت خود بود که با یک وسیله نقلیه دیگر برخورد کرد و چند متر دورتر از موتورسیکلت خود به زمین پرتاب شد. پسر فرمانده ارتش سودان به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

روز گذشته اعلام شد که پسر عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیت سودان چند هفته پس از مجروح شدن او در یک حادثه رانندگی در ترکیه درگذشت.

کد خبر 6096410

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان