Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:18:33 GMT

اقدام خداپسندانه هیئات مذهبی تبریز/ جمع آوری بسته های غذایی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۲۰۱۹

اقدام خداپسندانه هیئات مذهبی تبریز/ جمع آوری بسته های غذایی

به گزارش خبرنگار مهر، برخی هیئات مذهبی شهرستان تبریز، در اقدامی خداپسندانه با جمع آوری بسته‌های غذایی ویژه نیازمندان در ماه مبارک رمضان، بانی کمک به بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ خانواده نیازمند شدند.

در این کمک‌ها که با هشتک «امام حسین سفره سی» در فضای مجازی به راه افتاده در کمتر از ۵ روز توسط ۶ هیئات مذهبی تبریز بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ بسته غذایی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا روز گذشته نیز هیئات جان نثاران، دستجات حسینی نوبر، حضرت علی اصغر، تشنگان کوثر، زنجیر زنان حکم اباد و شاهزاده علی اصغر به این کمپین پیوسته اند و روز به روز بر تعداد هیئاتی که به این کمپین خداپسندانه می‌پیوندند اضافه می‌شود.

کد خبر 4615868

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هیئات مذهبی تبریز ماه مبارك رمضان کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر بسیجی جانباز شهید علی اصغر جفایی نوده از جانبازان مدافع حرم امروز با حضور نمازگزاران گرگانی تشییع و به خاک سپرده شد.

بسیجی مدافع حرم علی اصغر جفایی نوده از نیروهای مدافع حرم واحد تخریب طی سال‌های گذشته در مبارزه با تکفیری‌ها چندین بار به درجه جانبازی نائل آمده بود

کد خبر 6095849

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه در گرگان تشییع شد
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود