Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-09@08:35:36 GMT

ارز کاغذ نشر و مطبوعات ۴۲۰۰ تومانی باقی ماند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۲۱۸۲

حسین انتظامی، رئیس کارگروه ساماندهی کاغذ با اشاره به جلسه امروز با معاون اول رئیس جمهور گفت: ارز تخصیصی به کاغذ نشر و مطبوعات ۴۲۰۰ تومانی باقی می‌ماند.

حسین انتظامی، رئیس کارگروه ساماندهی کاغذ گفت: در جلسه ای که امروز به همت معاون اول رئیس جمهور و با حضور مسولان همه دستگاه‌های مرتبط با کاغذ از جمله وزیر فرهنگ و رئیس بانک مرکزی و نمایندگان حوزه‌های نشر و مطبوعات تشکیل شد، پیشنهاد مشترک وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت، معدن، تجارت بررسی شد و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حل مساله کاغذ حوزه فرهنگ مقرر شد ارز تخصیصی برای مصرف کاغذ نشر و مطبوعات، همچنان 4200 تومانی باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص سایر مصوبات این جلسه که به ریاست دکتر جهانگیری تشکیل شد، توضیح داد: در این جلسه بر وظیفه نظارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نحوه توزیع این کاغذها تاکید شد. همچنین مقرر شد کاغذهای موجود در گمرک، ظرف دو هفته ترخیص و توزیع شوند.

انتظامی افزود: در این جلسه همچنین بر رفع موانع و افزایش میزان تولید کاغذ توسط کارخانجات داخلی به عنوان یک سیاست مبنایی تاکید شد.

رئیس کارگروه ساماندهی کاغذ در عین حال از جمع بندی جلسه برای برخورد جدی با واردکنندگان متخلف خبر داد و با اشاره به ماموریت ویژه دستگاه‌های نظارتی، افزود: مقرر شد با افرادی که با ارز دولتی کاغذ وارد کرده‌اند و آن را خارج از نظارت وزارت فرهنگ یا با نرخ‌ آزاد توزیع و یا انبار کرده‌اند با جدیت برخورد شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از نگاه راهبردی دکتر جهانگیری و مساعدت رئیس بانک مرکزی اظهار امیدواری کرد که با این تصمیمات فوری، التهاب بازار کاغذ فروکش خواهد کرد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Dz2 برچسب ها: حسین انتظامی ، کاغذ ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حسین انتظامی کاغذ بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است

شهردار کرمانشاه گفت: اقدامات بسیار خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه با تدابیر استاندار کرمانشاه و پیگیری های معاونت عمرانی استانداری و خصوصاً از زمان حضور سردار حاجیان در رأس مجموعه انتظامی استان صورت گرفته است و شهرداری نیز با همه توان برای به ثمر نشستن برنامه ها تلاش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی امروز _ سه شنبه هجدهم اردیبهشت _ در مراسم آغاز به کار مدرسه طرح ترافیک کرمانشاه که در مدرسه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار داشت: امروزه در جوامع پیشرفته و در شهرهای توسعه یافته و بزرگ، فرهنگ و رفتارهای ترافیکی نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه حمل و نقل، احداث و اصلاح معابر شهری در کنار راه اندازی توقف‌گاه‌ها از جمله موارد مهمی است که در توسعه شهری مد نظر قرار می‌گیرد و در کنار همه اینها توجه به فرهنگ ترافیکی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه انسان‌ها در هر سنی به فرهنگ ترافیک و ارتقا آن نیاز دارند، افزود: آغاز به کار مدرسه طرح ترافیکی گام بلندی است که دانش اموزان را از همین ابتدای زندگی با قوانین و فرهنگ مربوط به ترافیک آشنا می‌کند.

وی همچنین با قدردانی از تدابیر استاندار کرمانشاه و معاونت عمرانی استانداری و ابتکار سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان برای راه اندازی مدرسه طرح ترافیک، گفت: از زمان حضور ایشان در رأس مجموعه انتظامی اقدامات بسیار خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک صورت گرفته است.

نوروزی همچنین با اشاره به آغاز اصلاح نقاط حادثه خیز کرمانشاه، گفت: این اقدام هم با حضور میدانی فرمانده انتظامی استان خوشبختانه تاکنون نتایج بسیار خوبی همراه داشته است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با راه اندازی مدرسه طرح ترافیک، آموزش‌های لازم به دانش اموزان ارائه و این آموزش‌ها به درون خانواده‌ها کشیده شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد اثرات مطلوب آن در سطح شهر و جامعه باشیم.

کد خبر 751518

دیگر خبرها

  • بودجه ۲۰ همتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی/ کتاب نقطه قوت تاریخی ایران است
  • مقدمات ملی شدن صنعت نشر فراهم است
  • مقدمات ملی شدن صنعت نشر فراهم شده است
  • اسماعیلی: مقدمات ملی شدن صنعت نشر فراهم است
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی مجوزدار به شهرک صنعتی خیرآباد
  • اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است
  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • پاداش یک میلیارد تومانی فدراسیون انگیزه مضاعفی به ما داد
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد