Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@06:06:28 GMT

محسن خلیلی : عزت به کسی می رسد که به مردم خدمت صادقانه کند

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۲۷۹۴

محسن خلیلی : عزت به کسی می رسد که به مردم خدمت صادقانه کند

ساعت 24 -پیروز حناچی شهردار تهران دیروز یکشنبه بی سروصدا به دفتر کار محسن خلیلی صنعتگر قدیمی ایران و یکی از کسانی که نام او درکنار تاسیس صنعت گاز خانگی درکنار فعالان بزرگ تاسیس نهادهای مدنی به چشم می اید ، آمد و درکنار خلیلی و گروهی از مدیران تشکلهای کارفرمایی نشست.

حناچی کاغذ و قلم دردست داشت و نکات مهم سخنان خلیلی رییس هیات مدیره انجمن مدیران صنایع و دیگر صنعتگران را یادداشت می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار او نشان می داد برای شنیدن و حرف زدن تشریفاتی و خشک و خالی نیامده است و می خواهد از تجربه صنعتگران شاید دراداره بهتر پایتخت استفاده کند.

عزت و خدمت

خلیلی دردیدار با شهردار تهران که شهرداران برخی از مناطق تهران نیز اورا همراهی می کردند نکات قابل اعتنایی را مطرح کرد که بدون تردید به کار شهردار و هر مقام مسئولی می آید. خلیلی در جایی از سخنانش گفت : من با احتساب فعالیت دانشجویی که در اواخر دهه 1320   بود و درکنار سایر شاگردان شادروان بازرگان انجام می شد و با احتساب سال شروع فعالیت صنعتی و تاسیس نهادهای کارفرمایی حالا 70 سال تجربه  فعالیت های اجتماعی و صنعتی دارم. دراین دوران طولانی فراز و نشیب های پرشماری را دیده ام و از نزدیک شاهد تحولات زیادی بوده ام. . تجربه ام می گوید عزت و احترام مردم نصیب کسانی می شود که صادقانه برای بهروزی شهروندان کار و فعالیت کرده اند. ااین تجربه آسان به دست نیامده است و من با حضوردرمتن فعالیت های اجتماعی و صنعتی به ان رسیده ام.

خلیلی در بخش دیگری از سخنانش گفت پدر من یک صنعتگر کوشا بود و بارها در فعالیت هایش با ناکامی هایی که از بیرون براو تحمیل می شد روبه رو و از این مشکلات بیرون امد. او به من و سایر فرزندانش همواره توصیه می کرد یاس و ناامیدی از خواسته های ابلیس است و انسان باید امیدوار باشد و درهیچ شرایط سختی امید به بهروزی و پیشرفت را از دست ندهد. حالا من این توصیه را به مدیران کشوردارم و به مردم نیز می گویم که اگرچه سال سختی داریم اما باید با بردباری و مدارا دنبال این باشیم که چگونه از این روزهای سخت عبور کنیم. نباید امید واری را ازدست داد. رییس انجمن مدیران صنایع در بخش دیگری از سخنانش گفت : من از سال 1332 که فعالیت صنعتی را به همراه پدر و برادرانم شروع کردم به این نتیجه رسیدم و حالا نیز همان باوررادارم که توسعه صنعتی و قتصاد ازاد راه نجات اقتصادایران است و باید مرحله توسعه صنعتی را تجربه کنیم . خلیلی با اشاره به اینکه رزومه شهردار تهران و سابقه فعالیت های وی و تخصصی که دارد نشان می دهد وی توانایی تهران به مثابه یکی از ابرشهرهای کلان رادارد. ما خرسندیم که یک متخصص ادره تهران را دراختیار گرفته است و من همین جا آمادگی انجمن مدیران صنایع و سایر تشکل هایی که درآنها مسئولیت دارم برای همکاری برای تهران آبادتررا اعلام می کنم.  

ایران ابدی است

به گزارش ساعت 24 دراین دیدار پیروز حناچی شهردار تهران نیز نیز درسخنان کوتاهی گفت : سرزمین ایران سرزمینی جاویدان است و این روزهای سخت را نیز پشت سر می گذارد. تجربه تاریخی نشان می دهد ایران هرگز زیر بار سختی ها و دشواری ها از پای درنیامده و درنمی آید. این حرف را از زبان شمار قابل اعتنایی از مدیران و متخصصان خارجی که درسمینارها و همایش های بین المللی با انها صحبت کرده ام شنیده ام و داوری درستی است. ایرانیان  روزهای سخت جنگ را با اتحاد و انسجام همه نهادها مردم  پشت سرگذاشته اند. یادم می اید درساخت پل 14کیلومتری روی هورالعظیم اکثربنگاههای صنعتی خصوصیو دولتی فعال بودند و هربنگاه  با آرم و نشان  خود حاضر بود. الان نیز امیدوار باشیم که اقتصادایران با استفاده از توانایی های بخش صنعت این روزها را پشت سر بگذارد. شهردارتهران گفت وظیفه شهرداران است که از مردان و زنان سخت کوش و اصیل که درمسیر توسعه ایران فعالیت کرده اند قدردانی کند. قدردانی من از اقای خلیلی به عنوان یک صنعتگر قدیمی با هدف توسعه اندیشه حمایت از مردان بزرگ است.

در این دیدار محمد رضا جابر انصاری نایب رییس انجمن مدیران صنایع نیز گفت : من از چندکشور پیشرفته اقتصادی اطلاع دارم که دادن مجوز برای احداث کارخانه ها یا احتمالا تخریب انها بخشی از وظایف شهرداری هاست اما درایران دولت ین کاررابرای خود برداشته است و راه دخالت دربنگاههای صنعتی را باز نگهداشته است. وی گفت این را برای یاد آوری گفتم شاید بتوان درآینده به این سو رفت. حناچی با اشاره به اینکه قانون شهرداری مربوط به دوره نخست وزیری دکتر مصدق است و باید اصلاح شود تا چیزی که شما می گویید واقعا اتفاق بیفتد. اما با استنا د به  برخی  مواد این قانون فعلی نیز می شود دراین باره کاری کرد. در پایان دیدار شهردار تهران هدیه ای ا ز سوی شهرداری تهران  به پاس دهه ها فعالیت صنعتی خلیلی  به او داد.  دراین دیدار بهروز فروتن از مدیران نامدار صنعت غذای ایران نیز در سخنانی با تاکید برکار خوب شهردار تهران درتجلیل از صنعتگران قدیمی گفت باید قبول کنیم اقتصادایران روزهای خوبی ندارد اما نباید سیاه نمایی کرد و من مثل اقای خلیلی و شهردارمحترم  امید واری را در این شرایط الزامی می بینم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند