Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@04:46:17 GMT

محور یساقی- بندرترکمن بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۳۵۶۴

محور یساقی- بندرترکمن بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی میقانی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ​محور یساقی – بندرترکمن در استان گلستان که بر اثر طغیان رودخانه و آبگرفتگی ناشی از سیلاب های اخیر مسدود شده بود، صبح امروز(دوشنبه) بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.

وی افزود: برای بازگشایی این محور ۱۵ نیروی راهداری و هفت دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین درگیر عملیات خاکبرداری و پاکسازی مسیر و لایروبی پل ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میقانی گفت: به دلیل عبور بخشی از سیلاب دشت از روی جاده در ضلع جنوبی پل، تردد در محدوده پل با احتیاط و رعایت نکات ایمنی انجام می شود.

گفتنی است که محور مذکور از اولین روزهای سالجاری تاکنون به دلیل طغیان رودخانه و سیلاب دشت گسترده ساحل طرفینی رودخانه قره سو مسدود بوده است.

مجتبی جمالی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری گلستان هم در این رابطه گفت: با توجه به آخرین وضعیت آبگرفتگی و روند کاهشی سیلاب دشت محدوده پل قره تپه در محور سه راه یساقی به بندرترکمن، عملیات بازگشائی، ایمن سازی مسیر و نصب علائم، توسط تلاشگران راهداری از روز گذشته (یکشنبه) آغاز و امروز به طور کامل بازگشائی شد.

وی با بیان این که تردد به بندرترکمن و روستاهای مسیر از محور سه راه یساقی برقرار می شود، گفت: همچنین بخش زیادی از اراضی کشاورزی حاشیه رودخانه قره سو در محدوده روستاهای گرگان، کردکوی و ترکمن کماکان دچار آبگرفتگی هستند که عملیات مهار و تخلیه ادامه دارد.

کد خبر 4616029

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز شنبه گفت: با تلاش همکاران پلیس راهور و شهرداری تهران قسمتی از بزرگراه شهید خرازی که از بامداد امروز ۱۵ اردیبهشت به دلیل ریزش سنگ و گل و لای کوهپایه اطراف مسدود شده بود، پاکسازی، شست‌وشو و ایمن سازی شد و از دقایقی قبل محدودیت‌های اعلام شده در آن رفع و تردد در این مسیر امکان پذیر شد.

وی افزود: البته بزرگراه شهید اردستانی به علت سیلاب شب گذشته همچنان مسدود بوده و تردد در محدوده غربی این بزرگراه با محدودیت مواجه است.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: زمان بازگشایی و رفع محدودیت‌های این مسیر فردا ۱۶ اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد؛ لذا شهروندانی که قصد تردد در بزرگراه اردستانی را دارند تا اطلاع ثانوی از مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد