Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:08:55 GMT

کلاهبرداری میلیاردی یک موسسه کاریابی در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۳۷۳۲

کلاهبرداری میلیاردی یک موسسه کاریابی در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری مدیر یکی از مؤسسه‌های کاریابی با ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان "بهشهر" خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید محمود میرفیضی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس در شهرستان بهشهر، مبنی بر کلاهبرداری یکی از مؤسسات کاریابی از آنان، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی، کارآگان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی و مأموران پلیس امنیت عمومی آن شهرستان با بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مأموران با هماهنگی قضائی، متهم که با اجاره یک دفتر در سطح شهرستان بهشهر فعالیت می‌کرد وی را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران در ادامه تحقیقات و بازجویی از متهم دریافتند، این فرد با به کارگیری افرادی در سایر استان‌های کشور از جمله استان‌های "فارس و گلستان" به بهانه تأمین شغل برای مراجعان با دریافت اصل مدارک شناسایی اقدام به افتتاح حساب جاری و دریافت دسته چک بانکی با نام و عنوان آنان از بانک‌ها می‌کرد.

میرفیضی با بیان این که متهم با استفاده از این چک‌ها که با عناوین مشتریان خود در اختیار داشت، اقدام به خرید کالا از بازار می‌کرد، گفت: این فرد جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای تاکنون به ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از مردم و افراد جویای کار اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری ۱۸ نفر از همدستان متهم در این پرونده خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات پلیس برای شناسایی مالباختگان و دستگیری دیگر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.

میرفیضی با بیان این که کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولاً با ظاهری فریبنده، آراسته و با قدرت بیانی فوق العاده طعمه‌های خود را انتخاب می‌کنند، به مردم توصیه کرد: برای پیشگیری از سو استفاده افراد فرصت طلب و سودجو از اعتماد به افراد ناشناس خوداری کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كلاهبرداري منطقه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مأموریتی انتظامی بحث مقابله بی امان با قاچاق می‌باشد، بیان داشت: در این راستا عوامل انتظامی استان با همکاری دریابانی و نظارت مقام قضائی در جهت جامه عمل پوشاندن به مطالبه بحق مردم و اجرای تدابیر ابلاغی، طرح ضربتی و عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی و مبارزه با قاچاق را در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مشترک که با همکاری دیگر سازمان‌های مرتبط و با هدف ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان سوخت انجام شد، تعداد ۱۷ فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۲۶۵ عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف بالغ بر ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و تخریب و جمع‌آوری تجهیزات انتقال سوخت در این طرح، میزان ضربه مالی به بنیان‌های مالی قاچاقچیان در این منطقه و در راستای این طرح را بیش از سه هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6087515

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه