Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،جلسه کمیته تخصصی جوانان با موضوع غنی سازی اوقات فراغت جوانان روز دوشنبه 23 اردیبهشت در محل اداره ورزش وجوانان شهرستان گرمی با حضور نمایندگان ادارات و دستگاههای عضو کمیته برگزار شد.

در ابتدای جلسه آقای علی عزیزی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان گرمی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان برای اعضای کمیته تخصصی،برگزاری هرچه با شکوهتر و غنی تر اوقات فراغت با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در بین جوانان را خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دراین جلسه اعضای کمیته نقطه نظرات و برنامه های دستگاههای مربوطه را تشریح کردند و مقرر شد اعضای کمیته برنامه های خود را جهت طرح در ستاد ساماندهی امور جوانان به دبیر خانه ستاد ارسال کنند تا بعد از بحث و بررسی توسط دستگاه های مرتبط اجرا شود. همچنیین مقرر شد برنامه های متنوعی جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان در شهرستان گرمی از جمله اردوهای سیاحتی ، زیارتی ، کلاس های آموزشی و ورزشی ، دوره های آموزشی کارافرینی با همکاری اعضای کمیته برگزار شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اوقات فراغت دوره های آموزشی کلاس های آموزشی برنا جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان