Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل کارگزاری بانک دی تاکید حمایت امروز از بورس را حمایتی واقعی و به منظور کسب انتفاع از فرصت ایجاد شده متعاقب اصلاح چند روز اخیر و جذاب شدن قیمت ها برای خرید دانست.

فردین آقابزرگی در گفت و گو با خبرنگار بورس تابناک با تاکید بر حمایت ذاتی فعالان از بورس در روز جاری ادامه داد: این حمایت به معنای ورود پول حقوقی و جلوگیری از ریزش سهام نبود چرا که در این صورت بیشتر برای بازار نگرانی به وجود آمده و صفوف عرضه تشدید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حمایت امروز از بازار ذاتی بود بدین معنی که فعالان بازار با علام و آگاهی به این نتیجه رسیدند که از فرصت اصلاح قیمتی ایجاد شده و از نوسانات بازار طی یکی دو روز گذشته که بی دلیل و به واسطه نگرانی های بی مورد بود، حداکثر استفاده را داشته باشند.

آقابزرگی تصریح کرد: طی روزهای اخیر این شبهه پیش آمد که بواسطه مذاکراتی در خصوص برجام نرخ ارز ریزش کند و همین کاهش قیمت ارز موجب افت 10 تا15 هزار واحدی شاخص شد.

وی ادامه داد: به دلیل ثبات و حرکت رو به بالای ارز که دلایل و پشتوانه اقتصادی نیز دارد،و آمارها و مولفه های اقتصادی نیز آن را تایید می کنند و همچنین تورم 30 تا 35 درصدی فعلی جامعه در مقایسه با دوره گذشته، قاعدتا همچنان بورس روند افزایشی خواهد داشت.

آقابزرگی در خصوص چشم انداز بازار سرمایه تا فصل مجامع نیز تصریح کرد: در فصل مجامع نیز شاهد رشد شاخص بورس خواهیم بود ممکن است این رشد از نظر شیب سرعتی با آنچه در یک ماه اخیر اتفاق افتاد، ملایم تر و کندتر باشد ولی مطمئنا با مفروضات فعلی و با فرض تداوم این مفروضات بورس روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد.

به گزارش بورس تابناک، شاخص کل که از اسفند ماه تاکنون با شیب نسبتا تندی در روند صعودی قرار داشت، طی روزهای اخیر افت های قیمتی را تجربه کرده که این موضوع موجب نگرانی برخی سهامداران ناآشنا و تازه وارد به بازار سرمایه شده و با فروش های هیجانی این قشر خاص، شاهد صفوف سنگین عرضه در کلیت بازار و به ویژه برخی نمادهای ارزشمند که پایین ترکه بعضا پایین تر از قیمت ذاتی خود نیز قرار دارند، هستیم.

فعالان و کارشناسان بازار سرمایه بارها در این خصوص تذکر داده و به سهامداران توصیه کرده اند از طریق صندوق های سرمایه گذاری و با مشورت با افراد خبره به بازار ورود کنند و در صورتی که از ارزشمند بودن سهمی مطمئن هستند، از فروش آن در چنین روزهای خودداری کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه مجامع سبد کالای رمضان انفجار در فجیره اصفهان شمالی بهنام صفوی مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شهرستان ساوجبلاغ با حضور مسؤولان مربوطه و سرمایه گذاران بخش گردشگری برگزار شد و ضمن هم اندیشی برای رفع مشکلات، ایجاد کارگروهی بدین منظور در فرمانداری در دستورکار قرار گرفت.

رحیم خاکی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز شناسایی و رفع موانع سرمایه‌گذاری در بخش‌گردشگری ساوجبلاغ را هدف اصلی تشکیل این جلسه دانست و گفت: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای گسترش زیرساخت‌های گردشگری به خصوص در شهرستان‌های مستعدی همچون ساوجبلاغ بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تنها با تعامل ادارات و دستگاه‌های مختلف حاصل می‌شود، اظهار کرد: به همین منظور مقرر شد کارگروهی در فرمانداری ساوجبلاغ برای پیگیری و رفع موانع سرمایه‌گذاری این شهرستان تشکیل شود.

کد خبر 6095131

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم