Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:04:15 GMT

آرایش جنگی ما باید متناسب با رفتار دشمن باشد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۵۶۲۴

آرایش جنگی ما باید متناسب با رفتار دشمن باشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان اداره بهداشت و درمان بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان در میان همه ماه‌ها معروف به ماه خدا است و نازل شدن قرآن، شب قدر و روزه‌داری باعث شده که این ماه مبارک به ماه خداوند معروف شود و اگر کسی این سه مهم را در زندگی خود پیاده کند ضیوف الرحمن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسی مهمان خدا خواهد بود که شب قدر را درک کند و برای درک کردن شب قدر نیز بسترسازی لازم است و کل ماه رمضان ایجاد زمینه سازی برای لیله القدر است.

نماینده ولی فقیه در ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش محبوبیت ارتش جمهوری اسلامی ایران در بین آحاد مردم اشاره و تصریح کرد: برابر نظرسنجی‌های علمی توسط مراکز نظرسنجی رسمی کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران از محبوبیت بالایی برخودار است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تاکید بر اینکه ارتش انقلابی بود، ماند و هم هزینه انقلابی بودن را نیز پرداخت، گفت: آرایش دشمن نشان از یک آرایش علی‌الظاهر غیر نظامی ولی در واقع نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نرم افزاری است و آرایش جنگی ما نیز باید متناسب با دشمن باشد.

وی تاکید کرد: ارتش باید از نظر توان رزمی خود را در حالت بازدارندگی نگه دارد و در رسیدن به نقطه بازدارندگی، روحیه حرف نخست را می‌زند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه در ارتقای روحیه، تشکیلات مختلف نقش‌های مختلف دارد، تصریح کرد: ادارات بهداشت و درمان و بیمارستان‌های ارتش نقش بسیار مهمی در بالا بردن روحیه مردم دارند.

حجت الاسلام محمدحسنی افزود: همین که مردم بیمارستان‌های صحرایی و سیار را در جاهای مختلف کنار خود می‌بینند، روحیه را بالا می‌برد و مستقیم بر روی توان رزمی تاثیر دارد.

وی افزود: تیم‌های پزشکی ارتش در تمام بیمارستان‌ها به خاطر تقوا و وجدان اسلامی و ایرانی که دارند خدمات و کار بسیار خوبی داشته و رضایتمندی در سطح بسیار مطلوب است و حق ارتش نیز همین است که تیم پزشکی طوری عمل کند که نسبت به درمان خود نگرانی نداشته باشد.

گفتنی است، در این دیدار رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، از پدر شهید مدافع حرم، معز غلامی، مادر شهید بسطامی پور و چهره‌های برتر قرآنی تجلیل کرد.

کد خبر 4616180 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدعلی ابطحی مجمع روحانیون مبارز سیدمحمد خاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۵۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه/عکس

به گزارش خبرآنلاین به نقل از مهر معلمان فلسطینی برای عقب نماندن کودکان غزه از سال تحصیلی، کلاس‌های درس را در مرکز پذیرش آوارگان در شهر دیرالبلح (جنوب نوار غزه) دایر کردند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903049

دیگر خبرها

  • کابینه جنگی اسرائیل مرحله اول عملیات رفح را تایید کرد
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه/عکس
  • فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه+ تصاویر
  • آیا وضو یا تیمم با وجود آرایش و لاک ناخن صحیح است؟
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • علم‌الهدی : اگر امام صادق(ع) در امور سیاسی مداخله نمی‌کرد، به او ظلم نمی‌شد/ امامت سیاسی دشمن دارد
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است