Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:22:45 GMT

تریلر جدیدی از عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled’s منتشر شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۵۸۹۶

تریلر جدیدی از عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled’s منتشر شد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،عنوان کراش باندیگوت یکی از پرطرفدرا‌ترین عناوین قدیمی است که اولین نسخه از آن در سال ۱۹۹۶ و توسط شرکت ناتی داگز منتشر شد. اما روند ساخت این عنوان به اینجا ختم نشد و به دلیل محبوبیت شخصیت اصلی بازی، شرکت‌های دیگری هم دست به ساخت این عنوان با داستان‌های مختلف زدند که به همین ترتیب تاکنون ۲۹ نسخه از این عنوان وارد بازار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این عنوان در جزیره‌ای خیالی رخ می‌دهد و محوریت اصلی داستان حول شخصیتی به نام کراش باندیگوت است. این شخصیت توسط دکتر کورتکس که در داستان بازی نام او زیاد شنیده می‌شود، دچار تغییراتی ژنتیکی شده است. هدف کراش در این عنوان زندگی آرام در کنار مشکلات خود است، اما دکتز کورتکس هر بار برای او مشکلی تازه ایجاد می‌کند و هدف گیمر در این عنوان مقابله با این مشکلات است.

شرکت‌های Activision و Beenox از مدت‌ها پیش در حال کار روی نسخه جدید خانواده کراش بودند که به تازگی تریلری جدید از این عنوان منتشر شده است. این تریلر متمرکز روی یکی از شخصیت‌های بازی نیست و خبر از سفارشی سازی شخصیت‌ها و ماشین‌ها در این عنوان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: عنوان Days Gone صدرنشین فروش در انگلستان شد 

در این تریلر مشخص شد گیمر می‌تواند رنگ خودرو خود، رینگ ولاستیک و حتی برچسب‌های روی خودرو خود را سفارشی سازی کند. همچنین گیمر می‌تواند میوه‌هایی که در جریان بازی جمع می‌کند را در فروشگاه موجود در بازی، برای خرید تجهیزات خودرو و یا ظاهر کاراکتر بازی، خرج کند. علاوه بر این برای ظاهر شخصیت‌های بازی نیز انیمیشن‌های جدید و منحصر به فردی تدارک دیده شده‌اند.

عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled در تاریخ ۲۱ ژوئن برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و سوویچ عرضه خواهد شد. شرکت سازنده عنوان مذکور اعلام کرد؛ متاسفانه این عنوان برای پلتفرم کامپیوتر منتشر نخواهد شد و گیمر‌های کامپیوتر از این عنوان محروم خواهند بود.

در ادامه تریلر منتشر شده ار این عنوان را مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

تریلر جدید بازی کراش باندیگوت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اعلام کردندبا همکاری وتعامل فی مابین عوامل کلانتری ۱۱ الوان و نیروی مقاومت بسیج شهرستان کرخه در پی انجام امور اطلاعاتی و عملیاتی و کسب خبر از تردد یک دستگاه خودرو تریلر حامل سوخت قاچاق در جاده طریق الحسین بلافاصله طرح مهار و ایست بازرسی در محل پل الوان به خسرج مورد اجرا و یکدستگاه تریلر حامل ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل توقیف گردید.

در این راستا دو نفر متهم دستگیر، پرونده قضایی تشکیل و تحویل مقامات قضایی گردید .

در پایان سرهنگ داراب نیا از عوامل انتظامی کلانتری ۱۱ الوان و نیروهای مقاومت بسیج تقدیر و تشکر کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899265

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تریلر فیلم جیمزباند بیش از ۳/۵ میلیون را گول زد!
  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • ورود «غرغر خان» به باغ شادونه
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد