Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@05:49:42 GMT

کشته شدن یک قاچاقچی در درگیری با مرزبانان خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۶۲۶۳

ساعت 24- فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف مواد مخدر در مرزهای شرقی خراسان رضوی خبر داد.

سردار ماشاالله جان‌نثار  در تشریح این خبر افزود: مرزبانان فرماندهی هنگ مرزی تایباد با اشرافیت اطلاعاتی کامل در مسیرهای احتمالی ورود سوداگران مرگ اجرای کمین کرده و در عملیاتی غافگیرانه با آنان درگیر که طی این درگیری یکی از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مرزبانان در راستای حراست و حفاظت از مرزها و جلوگیری از هرگونه قاچاق به کشور طی دو عملیات جداگانه موفق شدند مقادیر مواد مخدر، سلاح و مهمات کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی، تصریح کرد: در پاکسازی محل درگیری یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مهمات مربوطه و بیش از 36 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و حشیش را کشف شد.

وی در ادامه از کشف چهار قبضه سلاح جنگی در سرخس خبر داد و افزود: مرزبانان فرماندهی هنگ مرزی سرخس در عملیاتی دیگر نیز برای تامین امنیت حوزه استحفاظی و برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان، موفق به کشف چهار قبضه سلاح جنگی شدند.

این مقام ارشد نظامی در خراسان رضوی گفت: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه یک‌دستگاه خودرو را شناسایی و پس از توقیف، سه قبضه سلاح کلت و یک قبضه سلاح وینچستر همراه مهمات مربوطه را کشف و متهمان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جان‌نثار با اشاره به اینکه مبارزه قاطعانه و برخورد مجدانه با قاچاقچیان از مهمترین وظایف مرزبانان این فرماندهی است، مطرح کرد: مرزبانان در کنار مرزنشینان امنیت پایدار را رقم می‌زنند و با قانون شکنان و افرادی که قصد نگهداری و خرید و فروش صلاح‌های غیر مجاز را دارند به شدت برخورد می‌کنند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به‌منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.

وی در اجرای این طرح از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۳۵ کیلو ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر، دستگیری ۳۳ سارق و چهار مال‌خر خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر دراین‌رابطه را از دیگر نتایج این دانست و گفت: در این طرح چهار اراذل‌واوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شدند.

سردار الهی، گفت: در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

کد خبر 6086532

دیگر خبرها

  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!