Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی نوشت تأخیر در ساخت بیمارستان خوسف نادیده گرفتن جان افرادیست که در مناطق دور دست شهرستان به مشکل بر می‌خورند و این بیمارستان امید نجات آنها خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به موضوع ساخت بیمارستان خوسف پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  چند سال پیش زمانی که پروژه بیمارستان خوسف از طریق پیمانکار کلید خورد،پیشرفت فیزیکی خوبی داشت تا اینکه بنا به برخی دلایل احتمالا سیاسی ،ادامه پروژه متوقف شد،گرچه در این پروژه‌ها معمولا نیاز به ردیف نیست اما با توجه به سنگ اندازی های به وجود آمده ،پیگیری کردم تا ردیف بودجه‌ی اختصاصی برای بیمارستان خوسف لحاظ شود تا دیگر موانع احتمالی مانع ادامه پروژه نشوند علاوه بر بودجه مصوب ،با رایزنی‌های دیگری که انجام دادم  مبلغ 50 میلیارد ریال دیگر نیز برای این پروژه فراهم شد و اکنون به حول و قوه الهی دوباره پیمانکار فعالیت خود را آغاز کرده و انشالله اگر عوامل احتمالی بگذارند ،سرعت پروژه خوب خواهد بود تا بتوانیم تنها شهرستان بدون بیمارستان استان را صاحب بیمارستان کنیم.فراموش نکنیم که تأخیر در ساخت این بیمارستان نادیده گرفتن جان افرادیست که در مناطق دور دست شهرستان خوسف به مشکل بر می‌خورند و این بیمارستان امید نجات آنها خواهد بود .         انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در جلسه ستاد بحران شهرستان خوسف خواستار بازگشایی هرچه سریعتر تمامی راههای روستایی و راههای ارتباطی آسیب دیده ناشی از سیل شهرستان شد و گفت: ارزیابی‌ها به صورت جدی انجام  و اقدامات جبرانی خیلی فوری و جدی انجام شود.

عباس زاده افزود:تمامی دستگاه‌های خدمت رسان با تمام توان باید پای کار بیایند و اقدامات فوری و ضروری در این باره انجام شود. 
فرماندار خوسف  نیز با بیان اینکه:جاده‌های خوسف به ویژه در بخش جلگه ماژان در اثر سیلاب به شدت اسیب دیدند ، گفت: جاده صمدآباد و همند این شهرستان تخریب شده است.


حسینی با بیان اینکه بزرگترین حوزه خسارت دیده در این سیلاب اب نما‌ها بودند که با اسیبی که دیدند امکان تردد وجود نداشت، افزود: راه‌های عشایری و ایلرا‌ههای خوسف ۲۵۰۰ کیلومتر است که بیش از ۷۰۰کیلومتر آن خسارت دیده اند

وی با بیان اینکه درحوزه راهداری هم ۸۰کیلومتر دچار آسیب شدند از خسارت به 20 کیلومتر  از راه‌های فرعی روستاهم خبرداد.


حسینی گفت: ۶۶ واحد مسکونی در خوسف دچار آبگرفتگی شدید شدند و همچنین در سیل اخیر ۵۰۰ راس دام تلف شد
وی با بیان اینکه ۱۱۰۰ هکتار اراضی کشاورزی و باغی و ۱۸ رشته قنات و ۵باب استخر خسارت وارد شده افزود: در حوزه برق ۱۲اصله تیر برق سقوط کرده و برق برخی روستا‌ها دچار مشکل شده که البته مشکل رفع شده است.


فرماندار خوسف با بیان اینکه معابر 17 روستای شهرستان هم خسارت دیده و 15 بند خاکی از بین رفته است، گفت:۶۵۰ متر مربع هم ساختمان‌های میراث فرهنگی و ۲اب انبار اسیب دیدند.


دیگر خبرها

  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است