Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@15:28:56 GMT

برگزاری کاروان قرآنی «سفیران نور» در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۷۸۹۴

برگزاری کاروان قرآنی «سفیران نور» در گلستان

حسینی واعظ از برگزاری کاروان قرآنی «سفیران نور» ویژه برنامه ماه مبارک رمضان در استان گلستان خبر داد.

«سید مصطفی حسینی واعظ» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کاروان قرآنی سفیران نور ویژه برنامه ماه مبارک رمضان رئیس در  مناطق محروم و روستایی و اهل سنت برگزار می شود.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این کاروان قرآنی با حضور قاریان و حافظان ممتاز گلستان و قاریان برجسته بین المللی از امشب (سه شنبه 24 اردیبهشت) تا (9 خرداد) در 15 شهر و روستای استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: اجرای تواشیح و مدیحه سرایی، تفسیر و سبک زندگی قرآنی، تکریم خانواده معظم شهدا، قرعه کسی و اهدای جوایز نفیس و افطاری ساده از برنامه های کاروان قرآنی سفیران نور در استان است.

 

حسینی واعظ خاطرنشان کرد: این کاروان قرآنی در این مدت در شهرهای گرگان، گمیشان، مراوه تپه، علی آباد، اینچه برون، رامیان، کردکوی، بندرترکمن، آزادشهر، آق قلا، آزادشهر، گنبدکاووس، گالیکش، کلاله و قرق به اجرای برنامه می پردازند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان اردبیل آران و بیدگل اصفهان آیت الله مصباح یزدی مسجد استان بوشهر کاروان قرآنی سفیران نور ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر قوره‌جیلی رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور ۲۸۲ نفر از حافظان کرمانشاهی در مدرسه دخترانه شهدای پروین برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قوره‌جیلی تصریح کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در استان کرمانشاه در سه حوزه کرمانشاه، هرسین و جوانرود برگزار شد که حافظان قرآن شهر‌های کنگاور، صحنه، سنقر، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین در شهر کرمانشاه و منطقه اورامانات در شهر جوانرود در این آزمون شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه تعداد افراد شرکت‌کننده در این آزمون نسبت به سال گذشته ۶۳ نفر افزایش داشته است، ادامه داد: در حوزه آزمون کرمانشاه ۲۰۰ نفر، هرسین ۴۳ نفر و اورامانات ۳۹ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن شرکت کردند که ثبت‌نام این آزمون از اسفندماه سال گذشته انجام گرفته است.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در پایان به حافظان قرآن که نمره قابل قبول را کسب کرده باشند مدرک معادل دیپلم، فوق‌دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری علوم قرآنی اعطا می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ برو به کار خود‌ای واعظ این چه فریادست....
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت