Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر بهنام صفوی خواننده پاپ محبوب کشورمان که روز گذشته پس از تحمل سال ها بیماری به دیار باقی شتافت، روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت در بهشت معصومه(س) شاهین شهر آرام می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «بهنام صفوی» خواننده پاپ کشور روز گذشته (۲۴ اردیبهشت) پس از تحمل ۶ سال بیماری مغزی برای همیشه آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این خواننده محبوب سال ۸۸ آلبوم «عشق من باش» را ارائه کرد و با استقبال خوب جامعه روبه رو شد.

 

بهام صفوی از سال ۹۲ دچار بیماری مغزی شد. او در سال ۹۴ پس از عمل جراحی و بهبود حالش آلبوم جدیدی با نام معجزه را راهی بازار کرد و کنسرت های زیادی برگزار کرد. صفوی در سال ۹۶ در سفری به آلمان زیر دست پروفسور سمیعی جراحی شد. او سرانجام ۲۴ اردیبهشت در بیمارستان میلاد اصفهان چشم هایش را به روی زندگی بست.

 

پیکیر این خواننده ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه(۲۵ اردیبهشت) در شاهین شهر اصفهان تشییع خواهد شد و برای همیشه در بهشت معصومه(س) این شهر آرام می گیرد./

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان قرآن کریم مجلس اردبیل نمایشگاه قرآن مصلی قرآن قوه قضائیه شاهین شهر بهنام صفوی خواننده پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان، پیکر مطهر شهید جواد مراثی از رزمندگان لشکر مقدس ۱۴ امام حسین (ع) با تلاش گروه‌های تفحص از طریق پلاک هویت شناسایی و انتظار ۴۲ ساله خانواده این شهید پایان یافت.
 
خبر شناسایی پیکر مطهر این شهید والامقام عصر امروز توسط جمعی از فرماندهان نظامی و مدیران شهری به خانواده وی اعلام شد.

شهید مراثی سال ۱۳۳۸ در اصفهان متولد شد و سرانجام در تاریخ ۱ اسفندماه سال ۱۳۶۰ در چذابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بازنگشت.

پیکر مطهر این شهید والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان تشییع و در گلستان شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سندرم مرموزی که چهره خواننده مشهور را عوض کرد؛ بیماری «سلن دیون» چیست؟
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • زنده یاد آتیلا پسیانی خالق خاطرات دهه شصتی‌ها بود
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳