Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به آسیب های اجتماعی حاصل از فضای مجازی، خواستار توجه بیشتر خانواده ها به فرزندانشان شد و گفت: خانواده نسل جوان تراز انقلاب تربیت کند زیرا با نسل انقلابی می توان منتظر ظهور ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، سرهنگ «علی سبحانی» در جمع مردم شهر گلشهر گلپایگان با تاکید بر اینکه امنیت نتیجه  فکر جمعی است، گفت: امنیت خوب و پایداری به دلیل همکاری مردم و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در شهرستان احساس می شود و اقتدار و شجاعت پلیس با قبل انقلاب قابل قیاس نیست و پلیس در نظام جمهوری اسلامی سرباز و خادم مردم است که برای ایجاد نظم و امنیت جامعه تلاش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه این نیرو مجموعه‌ای مشارکت پذیر و مشارکت جو است و مردم برای امنیت پایدار احساس مسئولیت کنند و با پلیس همکاری کنند، بیان کرد: خانواده به فرزندان خود توجه داشته باشد و نسل جوان تراز انقلاب تربیت کند و با نسل انقلابی می توان منتظر ظهور ماند.

 

وی آسیب های اجتماعی را تهدیدی برای نسل جوان دانست و عتوان کرد: خانواده ها آگاهی لازم را از لوازم جدید و به روز و شبکه های اجتماعی کسب کنند و سواد رسانه خود را نیز افزایش دهند تا از مشکلات اجتماعی مانند طلاق و دعوا و درگیری در جامعه کاسته شود.

 

سبحانی با تاکید بر اینکه هیچ کار و اقتصادی در بی نظمی، ناامنی جامعه پیشرفت نمی کند و لذا نظم و امنیت از ماموریت های حیاتی نیروی انتظامی است و ادامه داد: دامداران برای حفظ و نگهداری احشام خود، همکاری لازم را با پلیس انجام دهند و شهرستان در مسائل ترافیکی وضعیت خوبی ندارد و خانواده ها اجازه استفاده از وسایل نقلیه و حتی ماشین آلات کشاورزی را به فرزندانی که سن قانونی ندارند و فاقد گواهی نامه هستند نسپارند تا سهل انگاری نوجوانی سبب داغدار شدن خانواده ای نگردد./

 

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن قوه قضائیه جزء خوانی قرآن کریم مجلس مشهد قرآن کریم جنوب کرمان جوان تراز انقلاب گلپایگان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب