Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر شجاعی در این دیدار اظهار داشت: ماهیت ورزش زورخانه ای و پهلوانی در خراسان شمالی از سوی مردم ومدیریت مورد پذیرش است و تاکید و مطالبه ورزشکاران استان هم بر حمایت از این ورزش می باشد.

وی ادامه داد: رشته ورزش های زورخانه ای می تواند زیرساخت و بستر ساز بسیار خوبی برای ورزش هایی مانند کشتی با چوخه و جودو باشد که این ورزش های در خراسان شمالی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شجاعی خطاب به رئیس فدارسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: خراسان شمالی در بحث میزبانی برگزاری همایش های آموزشی، اردوها و مسابقات توسط فدارسیون اعلام آمادگی می کند چرا که بنده اعتقاد دارم این میزبانی ها به نفع ورزش و ورزشکاران استان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در بحث توسعه ورزش های زورخانه ای و پهلوانی در خراسان شمالی کوتاهی نمی کنیم و تلاش داریم حلقه های زنجیر تکمیل شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه سخنان خود افزود: بیگانه با مدیریت ورزش کشور نیستم و اعتقاد دارم از زمان حضور آقای جوهری به عنوان رئیس فدارسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

دکتر محمدعلی شجاعی تصریح کرد: تاکید بر برنامه ریزی و آموزش در رده های سنی مختلف، به روز رسانی رشته های ورزشی و گام برداشتن در عرصه بین المللی از جمله ویژگی های مدیریت کنونی می باشد و بنده اطمینان دارم با این روند روز به روز شاهد شکوفایی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی خواهیم بود.

دکتر شجاعی در پایان  با تاکید بر اینکه پرداختن به ورزش و فرهنگ و هنر موجب کاهش آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد می شود، مطرح کرد: مجمع هیات پهلوانی و زورخانه ای استان رویدادهای این ورزش را بررسی کند و متناسب با شرایط و جایگاه ورزشی استان  آمادگی خود برای برگزاری این رویدادهای ورزشی را اعلام کند.

در ادامه این دیدار رئیس فدارسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران هم اظهار داشت: خراسان شمالی در بحث ورزش های زورخانه ای و پهلوانی پتانسیل بسیار خوبی دارد و بنده آینده این استان را درخشان می بینم.

مجتبی جوهری افزود: با هدف ایجاد انگیزه در آمایش سرزمین، کشور به هفت منطقه تقسیم شد تا در مرحله اول مسابقات در منطقه برگزار شود و در ادامه برترهای این مسابقات در سطح ملی حضور یابند که خراسان شمالی همراه با استان های خراسان رضوی، مازندران، گلستان و سمنان در منطقه یک قرار دارد.

در پایان نشان زورخانه ای و پهلوانی فدراسیون به دکتر شجاعی، استاندار خراسان شمالی اعطا شد.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتیاد جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی دولت کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ در این مراسم مهدی دوستی استاندار هرمزگان گفت: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای صرفاً یک ورزش نیست بلکه یک مدرسه است که در آن درس‌های اخلاق، جوانمردی، دینداری، ایثار و شهادت آموزش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ بسکتبالیست‌های پاس بندرلنگه سوم ایران شدند
مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای پنجشنبه شب به میزبانی پایگاه نهم شکاری بندرعباس برگزار شد.
بر اساس تقویم هجری قمری، روز ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نام گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای