Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل‌پور گفت: برنامه‌های قرآنی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در ماه رمضان با حضور قاریان بین‌المللی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «مصطفی اسماعیل پور» در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به استقبال گسترده مردم از مساجد در ماه رمضان، گفت: برنامه ریزی مساجد باید به گونه ای باشد که این روند در طول سال ادامه داشته باشد و لازمه تحقق چنین هدفی، افزایش جذابیت و نوآوری برنامه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) افزود: برنامه های مساجد در ماه رمضان نیز نباید تکراری و یکنواخت باشند، در واقع فعالان و مدیران نباید تصور کنند چون میزان استقبال مردم از این خانه های خدا در ماه رمضان قابل توجه است، بنابراین برگزاری هرگونه برنامه ای کفایت می کند.

 

وی اضافه کرد: ماه رمضان بستری برای دعوت از آحاد مردم برای حضور منظم در مساجد است و بهترین تدبیر در این زمینه، مشارکت دادن نسل جوان در برنامه ریزی ها است.

 

اسماعیل پور گفت: تصمیم گیران مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بر این اساس، سالیان متمادی است که در اجرای برنامه های مختلف در ماه رمضان، تنوع بخشی را سرلوحه کار خود قرار داده اند و در این زمینه از نظرات دانشگاهیان و جوانان مسجدی استفاده شده است.

 

وی ادامه داد: برنامه های قرآنی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در ماه رمضان با حضور قاریان بین المللی از جمله استاد محمدرضا برقعی، برگزار می شود، اقدامی که در سال های گذشته با استقبال خوبی از سوی مردم همراه شد.

 

امام جماعت مسجد مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خاطرنشان کرد: مراسم جزءخوانی قرآن کریم در این مسجد، از ساعت 18 و 30 دقیقه توسط برقعی و برخی دیگر از قاریان ممتاز کشوری برگزار می شود.

 

 

وی اضافه کرد: جلسات تفسیر قرآن همه روزه در ماه رمضان از ساعت 19 و 45 برگزار می شود که طی آن، مفسر مربوطه بخشی از آیات تلاوت در جزءخوانی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) را تفسیر می کند.

 

اسماعیل پور گفت: برنامه سخنرانی مذهبی نیز طبق سنوات پیشین بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می شود و امسال حجج اسلام والمسلمین نظری، من و دهقان، به ترتیب سخنرانان سه دهه ماه رمضان در این مسجد هستیم.

 

وی ادامه داد: محفل جزءخوانی قرآن کریم ویژه بانوان نیز همه روزه از ساعت 10 صبح و با مدیریت سرکار خانم توفیقی، در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) برپا خواهد شد.

 

 

یادآور می شود، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در تهران، خیابان ستارخان، بعد از باقرخان، نبش خیابان کوکب، واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان مجلس اردبیل مشهد ماه مبارک رمضان هرمزگان معاملات بورس بورس نمایشگاه قرآن ماه رمضان قرآن مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال با بیان اینکه سهم استان کرمان درتیم‌های ملی جای کار فراوانی دارد و استان امروز پنج تیم لیگ برتری دارد،بیان کرد چهار ورزشگاه استاندارد در استان کرمان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این استان اولین جایی است که بانوان به ورزشگاه آمدنداز راه اندازی مسابقات فوتبال ساحلی بزودی در استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و استان حاج قاسم است که جای بسی افتخار دارد، بیان کرد: امروز پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیراً قهرمان آسیا شده است به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد.

جهانشاهی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان هم در این دیدارگفت: در بحث استان کرمان تلاشمان این بوده که طی این ۲ سال فوتبال و فوتسال را در کف جامعه گسترش دهیم.

وی افزود در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ هزار نفر در فوتبال و فوتسال ورزشکار داشتیم که در ۱۴۰۲ این تعداد به بیش از ۲۳ هزار نفر رسیده است که با افزایش ۴۰ درصدی همراه بوده است.

رئیس هیئت فوتبال استان با بیان اینکه ۳۴۰ تیم در سطح رقابت‌های استانی در ۱۴۰۱ داشتیم ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ مجموع ۷ هزار و ۷۰۰ مسابقه در سطح استان برگزار کردیم که در برخی از شهرستان‌ها هم اگر مسابقات نبوده به دلیل نبودن زیرساخت‌ها بوده است.

جهانشاهی درمورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز گفت: بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیز بحث مهمی است که شروع این کار از سیرجان اغاز شد و حضور زنان تنها جایی که مجوز حضور زنان در مسابقات داخل سالن را دارد سیرجان است.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت