Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:58:20 GMT

افتتاح مرکز درمانی مبارزه با وبا در «تعز» یمن

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۵۸۶۲۶

افتتاح مرکز درمانی مبارزه با وبا در «تعز» یمن

سازمان پزشکان بدون مرز از افتتاح مرکز درمانی مبارزه با وبا در تعز یمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، سازمان پزشکان بدون مرز تأکید کرد: این سازمان یک مرکز درمانی برای مبارزه با وبا در استان تعز در جنوب غرب یمن تأسیس کرده است.

 

همچنین دفتر این سازمان در صفحه توییتر خود اعلام کرد: روز شنبه مرکزی برای درمان و جلوگیری از انتشار وبا در منطقه الحوبان در شرق شهر تغز تأسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مرکز در حال حاضر ۶۰ تخت‌خواب دارد و قابلیت افزایش تا ۱۵۰ تخت‌خواب را نیز دارد.

 

از ابتدای تأسیس این مرکز تاکنون ۳۰ حالت شبیه به وبا به این مرکز مراجعه کرده‌اند.

 

بنا به گزارش‌های بین‌المللی از ابتدای سال ۲۰۱۹ تاکنون ۳۰۰ هزار وضعیت مشکوک به وبا در یمن مشاهده شده و بیش از ۵۷۰ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان اردبیل قرآن کریم مجلس مصلی قرآن آیت الله مصباح یزدی نمایشگاه قرآن طرح ایمنی و سلامت تجاوز به یمن بحران یمن یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، دکتر سید کاظم رضوی افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.
وی اظهار داشت: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد بامراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.
دکتررضوی از مردم درخواست کرد: ضمن خودداری از مراجعه به واحد‌ها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • تأسیس بانک ذخایر دریایی ایران به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان