Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بدون تردید تلاش خواهد شد تمرکز ما بر هم زده شود، باید مراقب باشیم و تمرکز خود را حفظ کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ایرج عرب در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با پارس جنوبی در هفته پایانی لیگ برتر، اظهار داشت: همه می‌دانیم چه شرایط حساسی را در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در باشگاه و تیم همه عوامل و بچه‌ها هم قسم شده اند تا آن چه حق پرسپولیس و هوادارانش است را به دست آورند. طبیعی است که رقبای ما این را نمی‌خواهند، ولی ما دست به دست هم می‌دهیم تا با همدلی و تلاش مضاعف به هت تریک در قهرمانی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: به کار در پرسپولیس و برای هواداران افتخار می‌کنم. اینجا پرطرفدارترین تیم آسیا است و مدیریت در آن و خدمت به آن جزو افتخارات بزرگ کاری من خواهد بود.

وی همچنین درباره اظهارات مطرح شده درباره مدیرعامل یکی از تیم‌های حریف، ادامه داد: منظور من در آن صحبت‌ها این بود که استقلال هم مثل ما دولتی است. مشکلاتی شبیه به یکدیگر داریم که در گیر و دار با آنها هستیم، وگرنه رقابت‌مان که همیشه به قوت خودش باقی و نمونه‌اش دربی است. من خوشحالم که در این رقابت بهتر عمل کرده و موفق بوده‌ایم و شادی را به هوادارانمان هدیه داده‌ایم و نظر آنها را جلب کردیم.

ایرج عرب درباره روند خصوصی‌سازی خاطرنشان کرد: جلسات خوبی در این ارتباط داشته‌ایم. وزیر ورزش مصمم به اجرای این مسئله است. در نهایت تنها راه برون رفت فوتبال از وضعیت فعلی خصوصی سازی به شکل واقعی، حساب شده و درست آن است. به این منظور مهم است، بستری فراهم آید که بخش خصوصی با مشاهده تجربه‌های فعلی همانند باشگاه‌های پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز علاقمند به انتقال بخش بیشتری از سرمایه خود به این حوزه شود و افراد بیشتری هم ورود کنند.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت: ما روز‌های حساسی را پیش رو داریم. بدون تردید تلاش خواهد شد تمرکز ما بر هم زده شود. باید مراقب باشیم و تمرکز خود را حفظ کنیم. با این حال افتخار هت تریک قهرمانی حق این پرسپولیس و هوادارانش است و طبیعی است که نقش داشتن در پرسپولیس باعث غرور و افتخار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر میزان پرسپولیس عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات موفق شد در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه از سد تیم پرستاره الهلال عبور کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

الهلال که هزینه زیادی طی چند سال اخیر انجام داده و ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال را به خدمت گرفته، نتوانست برای چهارمین سال متوالی راهی فینال شود و این موضوع برای این تیم و هوادارانش یک شکست محسوب می‌شود.

از سال ۲۰۱۷ تا قبل از فصل جاری، فقط دو تیم پرسپولیس و الهلال از غرب آسیا به فینال رسیده بودند و امسال با صعود العین به فینال، سلطه ۷ ساله این دو تیم به پایان رسید. در ۷ سال اخیر الهلال ۵ بار و پرسپولیس هم ۲ بار راهی فینال شده بودند.

قرمز‌های پایتخت ایران در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به ترتیب با هدایت برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل محمدی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شدند، ولی هر دو بار در کسب عنوان قهرمانی ناکام بودند و دستشان به جام نرسید. سرخ‌پوشان در فینال‌ها به ترتیب مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی شکست خوردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • پاپ فرانسیس: جنگ غزه و اوکراین را متوقف کنید
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان