Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز ثبت درخواست متقاضیان شاهد و ایثارگر در سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

محمدعلی فقیه با اعلام این خبر گفت: سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز دوشنبه 20 خرداد الی 20 تیرماه سال جاری فعال و آماده ثبت تقاضای دانشجویان ورودی سال‌های گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: متقاضیان می‌توانند در زمان مذکور از طریق مراجعه به سایت خدمات آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی portal.saorg.ir، درخواست خود را ثبت کرده و تمامی مراحل ثبت‌نام اولیه، تکمیل فرم مشخصات و منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل و پس از دریافت کد رهگیری، نتیجه را از طریق همان سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند، همچنین دانشجویان شاهد و ایثارگری که در سال گذشته حکم میهمانی‌شان خاتمه یافته و یا حکم مشروط داشته‌اند باید مجدد در سامانه ثبت‌نام کرده و کارنامه تحصیلی خود را بارگذاری کنند.

فقیه بابیان اینکه در حال حاضر این سامانه برای دانشجویان ورودی سال‌های قبل فعال است، تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اعم از روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، پیام نور و دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع کاردانی، کارشناسی می‌توانند نسبت به ثبت تقاضای میهمانی و انتقال خود اقدام و از همان طریق نیز نتیجه درخواست خود را پیگیری کنند.

مدیرکل آموزش بنیاد در پایان یادآور شد: مطابق با اساسنامه طرح شاهد و آیین‌نامه ویژه انتقال، هرسال درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط و متقاضی انتقال به دانشگاه محل سکونت در کمیسیون‌های نقل‌وانتقال وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و برابر اولویت‌ها و ظرفیت پذیرش دانشگاه با تقاضای آنها موافقت می‌شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۵۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • دانشگاه کلمبیا: با رهبران دانشجویان درباره اعتراضات به اسراییل به توافق نرسیدیم
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود