Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه از اجرای طرح لکه‌گیری خیابان‌های این شهر خبر داد و گفت: ۱.۲ میلیون مترمربع از معابر آسفالت می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید اعتصام فر در گفتگو با  مرصاد ،  از اجرای طرح لکه گیری و آسفالت معابر شهر کرمانشاه توسط معاونت عمرانی شهرداری از اوایل سال جاری خبر داد و گفت: پس از ۲۰ فروردین ماه و پایان بارش‌ها کار آسفالت و لکه گیری معابر عمومی شهر را آغاز کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر ۸ منطقه شهرداری در این زمینه فعال شدند و اقدام به آسفالت و لکه گیری معابر عمومی با اولویت معابر اصلی خواهند کرد.

لکه گیری معابر شهر کرمانشاه به دو روش مکانیزه و دستی

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: شهرداری به دو روش لکه گیری مکانیزه و دستی، کار آسفالت و لکه گیریمعابر عمومی را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه لکه گیری معابر اصلی با همین دستگاه آسفالت تراش است، افزود: در لکه گیری مکانیزه با دستگاه آسفالت تراش، قسمت‌هایی از آسفالت را که خراب شده، تراش زده و برمی داشته می‌شود و سپس با دستگاه فنیشرآسفالت ریخته و با غلتک به آن تراکم داده می‌شود.

اعتصام فر ادامه داد: از میدان حضرت امام (ره) تا پل ولایت و از پل ولایت به سمت میدان امام حسین (ع) به سمت میدان آناهیتا و مسیر برگشت یعنی از میدان آناهیتا به سمت میدان امام حسین (ع) و از میدان امام حسین (ع) به سمت پل ولایت مسیر را با دستگاه آسفالت تراش، تراش داده و ترمیم شده است.

این مسئول گفت: هم اکنون در حال لکه گیری و آسفالت بلوار شهید بهشتی از میدان سپاه به سمت چهار راه ارشاد هستیم و همچنین از سمت میدان امام حسین (ع) به سمت رودکی کار در حال انجام است و توسط یکی از دستگاه‌های ما انجام می‌شود و دستگاه دیگری در بلوار خلیج فارس (نزدیک میدان آزادگان)، در حال انجام کار بوده و لکه گیری معابر مذکور صورت می‌گیرد.

وی از انجام عملیات ولکه گیری دستی معابر همزمان با لکه گیری مکانیزه و روکش آسفالت معابر اصلی نیز توسط مناطق شهرداری خبر داد و گفت: در این روش از دستگاه «کاتر» استفاده می‌شود و قسمت‌های از آسفالت که خراب شده را به شکل هندسی مربع یا مستطیل شکل برش می‌دهد و آسفالت معیوب از زمین برداشته شده و سپس محل مذکور تمیز و قیر پاشی می‌شود و آسفالت را داخل محل می‌ریزند و ماله می کشند و با غلتک تراکم می‌دهند.

اعتصام فر با بیان اینکه اولین بار است که در کرمانشاه به این روش کار لکه گیری و آسفالت انجام می‌شود، گفت: در سنوات قبل هر چاله‌ای به هر شکلی وجود داشت را با آسفالت پر می‌کردند و به صورت دستی هم آن را تراکم می‌دادند و اکنون به صورت هندسی برش داده شده، تمیز و قیر پاشی شده و سپس توسط غلتک هایی به نام CG کار تراکم صورت می‌گیرد.

کار لکه گیری و آسفالت معابر کرمانشاه تا پایان سال به جز زمان بارندگی‌ها ادامه دارد

وی از اتمام عملیات لکه گیری معابر اصلی و فرعی تا دو تا سه ماه آینده خبر داد و گفت: برنامه کاری ما تا پایان سال به جز زمان بارندگی‌ها ادامه دارد و تنها در صورت بارندگی کار قطع می‌شود.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه از اولویت انجام عملیات لکه گیری و آسفالت مکانیزه در سایر معابر اصلی شهر خبر داد و گفت: هم اکنون با چهار دستگاه فنیشر که ۳ دستگاه آن مربوط به سازمان عمران شهرداری و یک دستگاه مربوط به بخش خصوصی است در حال آسفالت و لکه گیری معابر عمومی شهر کرمانشاه هستیم.

وی افزود: ابتدا کار معابر اصلی را تمام خواهیم کرد و سپس به معابر فرعی و معابری که داخل شهرک‌ها هستند خواهیم رسید و نهایتاً کار آسفالت و لکه گیری کوچه‌ها انجام خواهد شد.

روزانه ۱۲۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری معابر کرمانشاه تولید می‌شود

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه گفت: روزانه ۱۲۰۰ تن آسفالت در کرمانشاه تولید می‌شود تا خیابان‌ها و کوچه‌های شهر کرمانشاه لکه گیری شود.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: اولویت اصلی کار ما چه در سیستم مکانیزه و چه دستی، معابر اصلی است، سپس معابر فرعی و سپس کوچه‌ها آسفالت می‌شوند.

یک میلیون و ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر شهر کرمانشاه آسفالت می‌شود

به گفته اعتصام فر، سازمان عمران شهرداری قصد دارد امسال یک میلیون و ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر شهر را آسفالت کند و برای این کار ۱۵۰ هزار تن آسفالت نیاز است.

وی با بیان این قول که پس از این اقدامات چاله‌ای در شهر کرمانشاه دیده نشود، گفت: خواهش ما از مردم این است که صبوری کنند و در زمانی که ما کار لکه گیری را انجام می‌دهیم مراعات کارگران ما را داشته باشند تا شاهد بهبود وضعیت خیابان‌ها و معابر شهر باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی معابر شهر خبر داد.

محمد موحدی مجد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آبگرفتگی معابر شهر کرمانشاه بدنبال بارش‌های اخیر، گفت: با توجه به اینکه شدت بارش‌ها بالا بوده و حجم بارش در زمانی کوتاهی صورت گرفت، آبگرفتگی معابر یک امر طبیعی است و در تمام شهرها و کلانشهرهای دنیا رخ می‌دهد. مهم این است که این آبگرفتگی‌ها اختلال جدی ایجاد نکرده و طولانی مدت نشود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت کانال‌های دفع آب‌های سطحی در تمام دنیا بر اساس میانگین بارندگی‌ها در هر منطقه طراحی و همین امر موجب می‌شود که در بارش‌های شدید در بازه زمانی کوتاه، شاهد آبگرفتگی معابر باشیم.

موحدی مجد با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای بارش‌های اخیر، از آماده‌باش ۱۷۰۰ نیروی خدماتی شهرداری کرمانشاه خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارندگی‌ها این نیروها در سه شیفت کاری تقسیم شده و در هر شیفت حدود ۶۰۰ نفر در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه آماده‌باش نیروها تا پایان بارندگی‌ها ادامه دارد، از مردم خواست در این شرایط از تردد غیرضروری در شهر اجتناب کرده تا نیروها بتوانند راحت‌تر فعالیت کرده و مشکل ترافیکی ایجاد نشود.

موحدی مجد با بیان اینکه تاکنون مشکل حادی در خصوص بارندگی‌ها نداشته‌ایم، گفت: تنها یک مورد که قدری ایجاد مشکل کرده و نیروها پیگیر رفع آن هستند، آبگرفتگی زیرگذر میدان شهدا است.

وی افزود: این زیرگذر مشکل اساسی دارد و باید تاسیسات آن مانند زیرگذر امام حسین(ع) کاملا بازسازی شود تا دیگر شاهد آبگرفتگی مشکل ساز در این نقطه نباشیم.

طبق اعلام هواشناسی، سامانه ناپایدار مستقر در جو استان، تا روز شنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز