Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه داماش گیلانیان با وجود برگزاری نشستی با مهدی تاج،‌ هنوز تصمیمی درباره حضور تیم‌شان در فینال جام حذفی نگرفته‌اند. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ باشگاه داماش گیلانیان پس از اتفاقات و حاشیه‌های دیدار پلی‌آف لیگ دسته دوم در اعتراض به داوری این دیدار اعلام کرد در فینال جام حذفی شرکت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن، این باشگاه در نامه‌ای به مهدی تاج خواستار رسیدگی رئیس فدراسیون فوتبال به اتفاقات دیدار با نیروی زمینی شد و در همین راستا هم قرار شد جلسه‌ای بین مهدی تاج و مدیران باشگاه داماش برگزار شود.

بر همین اساس، در چند روز گذشته نشستی بین مدیران باشگاه داماش و مهدی تاج برگزار شده است و در این نشست رئیس فدراسیون فوتبال قول پیگیری اتفاقات دیدار تیم‌های داماش و نیروی زمینی را به مسئولان باشگاه گیلانی داده است، اما بازهم پس از این جلسه مدیران باشگاه داماش به پاسخ روشنی درباره آینده تیم‌شان نرسیده‌اند.

این اتفاقات در حالی رخ داد که تمرینات تیم داماش پس از پایان لیگ دسته دوم به طور کامل تعطیل شده است و بسیاری از بازیکنان این تیم به شهرهای خود بازگشته‌اند. همین موضوع و عدم دریافت جواب روشن درباره سرنوشت بازی پلی‌آف لیگ دسته دوم، باعث شده است تردید مسئولان داماش برای حضور در فینال جام حذفی بیشتر شود. در هر صورت با توجه به اهمیت دیدار فینال جام حذفی باید دید در نهایت چه تصمیمی برای این بازی گرفته خواهد شد.

دیدار فینال جام حذفی فوتبال 12 خردادماه بین تیم‌ داماش گیلانیان و برنده دیدار سپاهان - پرسپولیس برگزار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه داماش: یک بچه 12 ساله هم می‌فهمد گل ما آفساید نبود/ نمی‌توانم باور کنم همه چیز اشتباه بود!تهدید داماش به کناره‌گیری از فینال جام حذفی

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی تاج جام حذفی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی تاج جام حذفی فوتبال ایران مهدی تاج جام حذفی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد

الهلال در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه دو بر یک الاتحاد را شکست داد و فینالیست شد.

به گزارش ایسنا، در نیمه نهایی جام حذفی عربستان یک بازی برگزار شد.

در این دیدار دو تیم سرشناس و پر طرفدار الاتحاد و الهلال به مصاف هم رفتند که در نهایت الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال شد.

در این بازی ابتدا میشل در دقیقه ۲۵ برای الهلال گلزنی کرد اما اخراج ساوویچ در دقیقه ۴۲ کار را برای الهلال سخت کرد.

در دقیقه ۶۷ عبدالرزاق حمدالله گل تساوی را برای الاتحاد به ثمر رساند اما الهلال ۱۰ نفره در دقیقه ۸۲ گل دوم و نهایی خود را توسط سعود عبدالحمید به ثمر رساند تا الهلال فینالیست شود.

الهلال در لیگ عربستان هم در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏ الهلال قهرمان سوپرجام عربستان شد

دیگر خبرها

  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد