Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:06:54 GMT

سومین زمین چمن مدارس در خراسان جنوبی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۰۸۴۱

سومین زمین چمن مدارس در خراسان جنوبی افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - سومین زمین چمن مصنوعی خراسان جنوبی در سال تحصیلی 98-97 روز سه شنبه در دبیرستان پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی بیرجند به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا در این آیین که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده 448 دانش آموز تیزهوش در ساعات اداری و تعدادی هم در اوقات فراغت از این مکان ورزشی بهره خواهند برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی گلدانی مقدم افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اما دولت تدبیر و امید همواره به ورزش و پرورش دانش آموزان توجه خاص داشته و هیچگونه کوتاهی در این زمینه نشده است.
وی گفت: پیش از این 2 زمین چمن مصنوعی دیگر در شهرستان های خوسف و سربیشه به بهره برداری رسید و برای این پروژه تاکنون 300 میلیون تومان هزینه شده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از افتتاح استخر شنا شهرستان سربیشه خبر داد و افزود: این پروژه تا یک ماه دیگر با اعتبار 15 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.
وی اظهار داشت: 2 زمین چمن مصنوعی دیگر تا پایان سال تحصیلی در دیهوک و بیرجند افتتاح خواهد شد که امیدواریم نقش موثری در سلامت و نشاط دانش آموزان داشته باشد.
گلدانی مقدم با بیان اینکه ورزش نقش انکارناپذیری در کنترل آسیب های اجتماعی دارد گفت: دانش آموزان ضمن افزایش تندرستی در محیطی سالم رشد می یابند.
زمین های چمن مصنوعی در ابعاد 44 در 24 مترمربع احداث می شود.
3215*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فرهنگي مدارس زمين چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان در برنامه پرسمان گفت: تا کنون ۴۰۰ هزار نفر از روستائیان، عشایر و ساکنان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت استان، به صورت رایگان بیمه سلامت شده اند.


اربابی افزود: در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر و سایر اقشار، بیمه شدن بر اساس استعلام و دهک بندی انجام می‌شود که دهک ۱تا۵ رایگان است و بیمه نامه شان به صورت الکترونیک تمدید می‌شود.


وی با اشاره به استقبال کم دهک‌های ۶ تا ۱۰ از بیمه سلامت گفت: تخفیف‌های خوبی برای این دهک‌ها در نظر گرفته شده که می‌توانند استفاده کنند، به طور مثال افراد دهک۶، برای یکسال، تنها بیست درصد حق بیمه‌ی خود یعنی ۳۸۷ تومان را پرداخت می‌کنند.


این رقم برای هر فرد در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه اش معادل ۵۸۰ هزار تومان برای یکسال، هر فرد دهک ۸، ۷۷۵ هزار تومان، دهک ۹، ۹۶۹ هزار تومان و برای هر فرد دهک ۱۰ یک میلیون و ۹۳۸ هزار تومان در سال است.

مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: هم استانی‌ها می‌توانند با شماره گیری ۱۶۶۶#* از وضعیت بیمه خود استعلام بگیرند که در صورت نداشتن بیمه، می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و خود را بیمه کنند حتی افرادی که از دهک خود اطلاع ندارند و یا دهک شان مشخص نیست نیز می‌توانند بصورت رایگان یکماه زیرپوشش بیمه سلامت قرار گیرند تا وضعیت شان مشخص شود.

اربابی با بیان اینکه افراد برای بهره مندی از مزایای بیمه سلامت باید در اداره کل بیمه سلامت نشان دار شوند افزود: بیمه سلامت خراسان جنوبی با بیش از ۹۵ درصد مؤسسات درمانی استان قرارداد دارد.


وی با اشاره به حمایت بیمه سلامت از اتباع بیگانه نیز گفت: بر اساس تفاهم نامه بین بیمه سلامت و سازمان مهاجرت اتباع، این افراد نیز برای داشتن مجوز اقامت یا تمدید آن، باید حتما پوشش بیمه داشته باشند و بیمه برای اقامت آنان جنبه اجباری دارد که در این خصوص می‌توانند زیر پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی