Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@11:50:11 GMT

منچسترسیتی از چمپیونزلیگ محروم می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۰۸۵۵

منچسترسیتی از چمپیونزلیگ محروم می‌شود؟

نیویورک تایمز ادعا کرد که ممکن است باشگاه منچسترسیتی به دلیل تخلفات مالی، برای یک فصل از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم شود.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بعد از گزارش افشاگرانه چند ماه قبل نشریه اشپیگل در مورد تلاش های سیستماتیک باشگاه منچسترسیتی برای دور زدن قوانین فیرپلی مالی یوفا، کمیته انضباطی این نهاد تحقیقاتی را در مورد این موضوع آغاز کرد و هیئت مدیره بخش کنترل مالی یوفا دو هفته قبل در سوئیس جلسه ای برگزار کرده تا در مورد این پرونده به جمع بندی نهایی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نشریه نیویورک تایمز ادعا کرد که این هیئت که ریاست آن را ایو لِتِرمه، نخست وزیر سابق بلژیک، برعهده دارد، قصد دارد منچسترسیتی را برای یک فصل از حضور در لیگ قهرمانان محروم کند.

در صورتی که این اتفاق رخ بدهد، این برای منچسترسیتی که روز گذشته برای چهارمین بار در هشت سال اخیر قهرمان لیگ برتر شد، ضربه بزرگی خواهد بود.فتح لیگ قهرمانان یکی از اهداف اصلی مالکان ثروتمند سیتی از زمان خریدن این باشگاه بوده که هنوز به آن نرسیده اند.

البته آنها که این فصل جام اتحادیه را هم فتح کرده اند، فرصت دارند تا با پیروزی مقابل واتفورد در فینال هفته آینده جام حذفی، به سومین جام شان در این فصل برسند.

باشگاه منچسترسیتی بارها اتهامات مربوط به انجام هرگونه تخلف مالی را رد کرده و در بیانیه که چند ماه پیش منتشر کردند، آمده بود:"اتهامات مربوط به اتهامات مالی تماما بی اساس است. باشگاه حساب های مالی اش را به طور کامل و با توجه به آمارهای منظم و قانونی، منتشر کرده است."

اما پیش از این هم یوفا تخلف این باشگاه را تایید کرد، هرچند در آن زمان برای آنها جریمه سبکی در نظر گرفته شد. مشخص نیست در صورتی  که سیتی از حضور در چمپیونزلیگ محروم شود، این محرومیت برای فصل آینده خواهد بود یا در فصل ۲۱-۲۰۲۰ اعمال می شود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تخلفات مالی چمپیونزلیگ منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند

میثم سهیل‌پور سرمربی، میلاد منصوری سرپرست، محمدحسین امیری و امیرحسین وحیدی بازیکنان تیم و حسن عبدالعلی‌زاده سرمربی امید‌های تیم اتحاد ستارگان تا اطلاع ثانوی محروم شدند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: هم میهن

tags # فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)