Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پلیس با متخلفان روزه‏‌خواری قاطعانه برخورد می‌کند، گفت: در این رابطه با ۴۰۰ اغذیه‌فروشی و کافی‎شاپ متخلف در ماه رمضان برخورد قانونی انجام شد. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمد‏رضا آمویی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه رعایت محدودیت‌های شرعی و قانونی و احترام به مؤمنان و روزه‌داران می‌تواند فضای معنوی مناسبی در شهر کرمانشاه ایجاد کند، اظهار داشت: پلیس نظارت بر اماکن از سوی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ماموریت دارد به صورت منظم و مستمر بر فعالیت اغذیه‌فروشی‌ها و رستوران‌ها نظارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برای رعایت شئون ماه مبارک رمضان در سطح شهر، دستگاه‎های مختلفی در حال فعالیت هستند، بیان کرد: به دلیل رفاه حال مسافران و افرادی که به علت بیماری قادر به روزه گرفتن نیستند، به بعضی از اصناف در چارچوب رعایت موازین اسلامی به نحوی که تظاهر به روزه خواری نباشد، اجازه فعالیت در ماه رمضان داده شده است.

وی با بیان اینکه برخورد قاطعانه‌ای با اصناف متخلف و کسانی که تظاهر به روزه‌‏خواری می‎کنند، انجام می‎شود، عنوان کرد: تاکنون با 400 اغذیه‌فروشی و کافی‎شاپ متخلف در ماه رمضان برخورد قانونی انجام شده که تعدادی از آنها با هماهنگی دستگاه قضایی پلمب شده است.

شعبه ویژه برخورد با روزه‌خواری ماه مبارک رمضان در البرز تشکیل شدکرمانشاه| شعبه ویژه دادیاری جهت جرائم روزه‌خواری و هتک حرمت ماه رمضان ایجاد شداصفهان| برخورد با روزه‌خواری و کشف حجاب؛ فضاسازی شهر مناسب ماه رمضان نیست

‌آمویی با اشاره به اینکه چهار اکیب گشت نظارتی هم اکنون در حال گشت‏‌زنی در سطح شهر هستند، بیان کرد: پلیس اماکن به همراه دستگاه‏‌های مربوطه با فروشنده‎هایی که قوانین را رعایت نمی‏‌کنند، برخورد قانونی انجام می‎دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه افرادی که به هر علتی قادر به روزه گرفتن نیستند، مجوز اقدام به تظاهر و روزه خواری را در سطح شهر ندارند، بیان کرد: سال گذشته افرادی بسیاری به علت تظاهر به روزه خواری به دستگاه قضایی معرفی شدند.

آمویی با بیان اینکه شهروندان کرمانشاهی حرمت ماه مبارک رمضان را نگاه دارند، تصریح کرد: برای معنویت شهر و ترویج روزه‌‏داری و همچنین جلوگیری از روزه‏‌خواری در ماه رمضان، باید فرهنگسازی مناسبی توسط دستگاه‏های مربوطه انجام شود، زیرا  ماه رمضان برگرفته از اعتقادات و ارزش‌های مسلمانان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه افراد باید تابع قوانین و مقررات باشند و به آن احترام گذاشته و رعایت کنند، بیان کرد: هر ساله به لطف ماه مبارک رمضان شاهد کاهش جرائم در سطح جامعه هستیم که این خود به نوعی از نعمات پروردگار است.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو شکایات مردمی و گزارش‌ها واصله به معاونت درمان، مطب دندانپزشک قلابی بلافاصله پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و همراهی پلیس اماکن عمومی، برای سومین بار پلمب و فرد خاطی به مراجع قضائی ارجاع شد.

متخلف مذکور باوجوداینکه بارها از جانب مراجع قضائی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تأسیس دوباره مطبِ غیرمجاز دندانپزشکی کرده بود.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد در خصوص این متخلف، اظهار داشت: این دندانپزشک قلابی در حوالی ِمیدان امام حسین (ع) فعالیت داشته و چنانچه مردم از وی شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان بروجرد مراجعه کنند.

زارعی با اشاره به افزایش فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت دریافت تعرفه ارزان‌تر توسط این افراد از مراجعین، تأکید کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و عدم تخصص و مهارت در امر دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران‌ناپذیری در مراجعین گزارش شده که منجر به‌صرف هزینه‌های گزاف می‌شوند.

کد خبر 6086613

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • آخرین وضعیت پلمب شیرینی فروشی قدیمی در خیابان انقلاب/ عکس
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری