Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدرضا عارف  رییس فراکسیون امید مجلس درباره مشکلات صنعت خودروسازی و اقدامات فراکسیون امید مجلس در این زمینه، گفت: فراکسیون امید با دعوت از وزرا، مسائل کشور را بررسی می‌کند.

وضعیت کنونی بازار خودرو به هیچ وجه قابل قبول نیست

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت ساماندهی بازار، افزود: رسیدگی به این موضوع بدیهی است چراکه این وضعیت به هیچ وجه قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌ثباتی در بازار خودرو و الزام مصرف کننده اصلی به پراخت پول اضافه، قابل قبول نبوده و انتظار می‌رود وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار تصمیم جدی بگیرد در غیر این صورت ما مجبوریم در مجلس اقدام کنیم.

بی‌ثباتی در بازار خودرو و الزام مصرف کننده اصلی به پراخت پول اضافه، قابل قبول نبوده و انتظار می‌رود وزارت صمت برای ساماندهی بازار تصمیم جدی بگیرد

ضرورت فعال شدن صنایع برای شتغالزایی

وی درباره تامین نقدینگی مورد نیاز خودروسازان، اظهار کرد: نقدینگی بحث کلی صنایع است و یکی از اولویت‌های ما فعال شدن صنعت است تا بخشی از مشکلات اشتغال حل شود بنابراین طبیعی است نقدینگی مورد نظر صنعت از جمله خودروسازی حل شود.

تیم اقتصادی دولت باید تلاش خود را برای تامین نقدینگی صنایع به کار برد

رییس فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت باید تلاش خود را برای تامین نقدینگی صنایع به کار گیرد در صورتی که به کمک مجلس نیاز باشد ما نیز کمک می‌کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازار خودرو عارف وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۶ قرار گرفته است و شاهد افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت هستیم.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری