Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در این نمایشگاه از موزه ملی ایران ۱۵ اثر از دوره هخامنشی تا دوره صفویه انتخاب شد. قدیمی‌ترین اثر لوح بنای یادبود داریوش از شوش است که متعلق به حدود ۵۲۰ پیش از میلاد است که قلمرو اولین امپراطوری تمدن آسیا و جهان معرفی شده است.

شده است.

آثاری از ریتون‌های دوره اشکانی، شیشه هلی ساسانی، چینی‌های آبی و سفید، سفال و کاشی زرین فام از محوطه‌هایی، چون تخت سلیمان، گرگان، حاجی آباد فارس، شوش و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. جهت نمایش در این رویداد انتخاب شده‌اند.

آثار؛ شواهد روشنی بر ارتباطات گسترده فرهنگی، اقتصادی بین دو کشور ایران و چین را نشان می‌دهد. انتخاب این آثار مورد توجه ویژه وزیر فرهنگ و گردشگری چین قرار گرفت.

کشاورز زاده سفیر ایران در جمهوری خلق چین و جبرییل نوکنده رییس کل موزه ملی ایران در آیین گشایش این نمایشگاه حضور داشتند.

نمایشگاه درخشش تمدن آسیایی از ۲۳ اردیبهشت تا ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ در موزه ملی پکن دایر خواهد بود. نمایشگاه همه روزه از ساعت ۹تا ۱۷ به استثنای دوشنبه‌ها میزبان علاقمندان است. پیش بینی می‌شود در این مدت بیش از یک میلیون نفر از آثار فاخر کشورمان بازدید و با فرهنگ و تمدن ایران آشنا شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ملازهی سیاست دوگانه سیاست متوازن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نوری اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین استان کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) منعقد شد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیأت‌های تجاری معرفی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدارهایی داشتیم و در آن به بیان نیازها و مطالبات و استعدادهای استان پرداختیم.

کد خبر 6094981

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز