Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@22:41:52 GMT

کتابخانه تخصصی شهید و شهادت کرمان در دسترس عموم قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۲۰۵۸

کتابخانه تخصصی شهید و شهادت کرمان در دسترس عموم قرار گرفت

«کتابخانه تخصصی شهید و شهادت» بنیاد شهید کرمان به منظور بهره‌برداری عموم مردم در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور قرار گرفت. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جلسه ستاد اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به منظور واگذاری «کتابخانه تخصصی شهید و شهادت» بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای بهره‌برداری عموم مردم و همچنین اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مصطفی شمس‌الدینی‌پور سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان با اشاره به اینکه شهدا بر گردن همه ما حق بزرگی دارند اظهار داشت: امروزه بیش از هر زمان دیگری باید زندگی شهدا را الگو قرار دهیم.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه شهید حاج یونس زنگی‌آبادی خبر داد و گفت: این مسابقه در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و اداره کل کتابخانه‌های استان برگزار می‌شود.

نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در کرمان به کار خود پایان دادنمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و نمایشگاه قرآن در کرمان افتتاح شدکرمان میزبان نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان با بیان اینکه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مجری این مسابقه است افزود: کارگروه برگزاری مسابقه تشکیل شده است.

احمد آزادوار معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: بنیاد شهید استان کرمان در راستای امضای تفاهمنامه این بنیاد و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نظر دارد «کتابخانه تخصصی شهید و شهادت» این بنیاد را به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار کند تا مورد بهره‌برداری عموم مردم قرار گیرد.

به گزارش تسنیم، «کتابخانه تخصصی شهید و شهادت» بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان آذر ماه 88 ه دست پدر بزرگوار شهید دانشی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ ع

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد

فنلاند در راستای طرح دیجیتالی کردن خدمات، نخستین کتابخانه الکترونیک جهان را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کتابخانه ملی فنلاند خدمات کتابخانه الکترونیکی خود را راه‌اندازی کرده است که به عنوان یک پلتفرم پیشگام در جهان معرفی شده است. در حال حاضر، این شبکه برای ۸۵ درصد از ساکنان فنلاند در دسترس خواهد بود. این کتابخانه الکترونیکی به عنوان یک برنامه قابل دانلود برای گوشی‌ها و تبلت‌ها در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد کتاب‌های الکترونیکی، صوتی و مجلات دیجیتال را امانت بگیرند. این کشور، رویکرد دیجیتال را برای در دسترس قرار دادن هرچه بیشتر خدمات مرتبط با کتاب انجام داده است تا هرچه بیشتر فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهد.

به جای کارت کتابخانه، هنگام اولین ثبت‌نام برای سرویس از احراز هویت پیشرفته استفاده می شود. هر کسی که شهرداری محل سکونتش به این سرویس ملحق شده است، می‌تواند از کتابخانه الکترونیکی استفاده کند. هزینه این خدمات به ازای هر ساکن برای شهرداری ها ۰.۷ یورو است.

بر اساس گزارش ها، سرویس مشابه و در عین حال متفاوتی در دانمارک نیز توسعه یافته است و این ایده در سایر کشورهای شمال اروپا نیز در حال اجراست.

به عنوان یک سرویس جدید، مدیران پروژه هنوز نمی‌دانند که چگونه این رویکرد در آینده توسعه خواهد یافت. فقط زمان نشان می‌دهد که کدام اقلام بیشتر برای استقراض درخواست می‌شوند. کاربران برنامه همچنین می‌توانند بازخورد خود را در مورد این سرویس ارسال کنند و به پیشرفت بعدی آن کمک کنند.

به نظر می‌رسد که کتابخانه الکترونیکی نیز از بعضی مشکلات ذاتی کتابخانه های قدیمی رنج می‌برد، به‌ویژه این واقعیت که کاربران احتمالاً باید مدتی منتظر بمانند تا مطالب جدید منتشر شده برای امانت در دسترس قرار گیرند.

اما نکته مهم این است که مطالب خواندنی به زبان های فنلاندی، سوئدی و انگلیسی در دسترس خواهد بود.

کد خبر 749601

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد