Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از افتتاح دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همزمان با ۲۶ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر نبی زاده» امروز (۲۴ اردیبهشت) در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: بیش از 60 غرفه شامل ۳۰ نشر مکتوب، ۱۰ نشر دیجیتال، ۱۰ غرفه هنری و کارگاهی و اختصاص ۱۰ غرفه موسسات قرآنی و ادارات در سالن شماره دو حسینیه جماران از 26 اردیبهشت تا اول خرداد برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به حضور 13 ناشر استان افزود: برنامه های جنبی مانند محافل قرآنی، اجراهای صحنه ای و تئائر، تعزیه به ویژه در شب های احیا در بوستان ها، رونمایی برخی پوسترها و کتاب... در کنار نمایشگاه برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه محصولات ارایه شده در این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف ارایه می شود،تاکید کرد: برنامه های قرآنی با عنوان جشن رمضان و شامل 75 برنامه از جمله محافل قرآنی، نشست های تخصصی، تفسیر، تجلیل از فعالان حوزه قرآن و عترت، مسابقات نهج البلاغه و ... در استان اجرا می شود.

 

وی از رسانه های خراسان جنوبی خواست اطلاع رسانی برای حضور پرشور مردم به منظور بازدید از دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان را داشته باشند.

 

نبی زاده با اشاره به اینکه در شب های احیا و شهادت امام علی علیه السلام اجرای تعزیه در برخی بوستان های شهر بیرجند در دستور کار است، ادامه داد: ۶۱۶ باب کانون فرهنگی هنری در خراسان جنوبی وجود دارد که در برخی از نقاط کمتر توسعه یافته، این کانون‌ها تنها مراکز فرهنگی آن منطقه هستند که برنامه های مختلف در ماه مبارک رمضان با محوریت قرائت قران، محافل انس با قران و ... برگزار می کنند.

 

وی یادآور شد: بستر حضور برای ناشران و فعالان فرهنگی حاضر در این نمایشگاه با همکاری این اداره کل به صورت رایگان فراهم شده که امید است شهروندان بیرجندی در ساعات قبل و بعد از افطار (۱۷ تا ۲۳) بازدید پرشوری از این نمایشگاه داشته باشند.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مجلس بیانیه گام دوم انقلاب ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان آیت الله مصباح یزدی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی شبستان بیرجند بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ یعقوب جباری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: این مسابقات، در رشته‌های قرائت تحقیق، احکام، نهج البلاغه، حفظ ۱۰جزء و حفظ کل قران برگزار شدو نفرات منتخب به رقابت‌های کشوری راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیم
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان