Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه رسالت مدیران و معلمان در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بسیار سنگین است، گفت: کشف استعدادهای بچه‌ها در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی مدنظر قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری صبح امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: فرهنگیان در جامعه بر اساس آمایش و نظرسنجی صورت گرفته از مقبولیت و پایگاه اجتماعی بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش باید در راستای بهبود جایگاه اجتماعی و معیشت فرهنگیان تلاش کند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که می‌خواهند سکان آینده را به دست بگیرند در خدمت معلمان هستند و معلمان باید این جایگاه را ارج نهند.

 

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه جایگاه کتاب و کتاب‌خوانی بر کسی پوشیده نیست و تک‌تک فرهنگیان می‌توانند در بهبود جایگاه کتاب‌خوانی نقش داشته باشند، تصریح کرد: کتاب و کتاب‌خوانی باید در سبد خانواده قرار گیرد و خانواده‌ها برای ارتزاق علمی خود تلاش کنند.

 

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم تنوع امکانات رسانه‌ای فضای مجازی و رسانه‌ها، کتاب کهنه نشده و جایگاه خود را حفظ کرده است، اذعان کرد: دورهمی های خانوادگی می تواند محل خوبی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی باشد.

 

شاکری با بیان اینکه نیازمند این هستیم که بچه‌ها با فرهنگ مطالعه مأنوس باشند، عنوان کرد: به خانواده‌ها این هشدار داده شود، همان‌طور که به فکر باغ و کشاورزی و دیگر کارهای خود هستند به فکر مطالعه بچه‌های خود به‌عنوان پشتوانه سرمایه اجتماعی آینده جامعه باشند.

 

وی با بیان اینکه رسالت مدیران و معلمان در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بسیار سنگین است، تشریح کرد: کشف استعدادهای بچه‌ها در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی مدنظر قرار گیرد و مطمئناً فرزندان کتاب‌خوان و دانا می‌توانند افراد مفیدی برای جامعه باشند.

 

رئیس انجمن کتابخانه‌های خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه اعضای کتابخانه‌های شهرستان باید رشد پیدا کند، ابراز کرد: شهرداران نیم درصد سهم کتابخانه‌ها را به‌موقع پرداخت کنند تا بتوان در راستای ترویج فرهنگ‌ کتاب و کتاب‌خوانی استفاده شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین–رشت (رفت و برگشت) تردد روان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

*در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده‌های احمد آباد مستوفی و رضی آباد

- ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – شهریار در برخی مقاطع

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده عوارضی تهران

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های فارس و کرمان

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

حاجی آباد – آهنگران

رباط پشت بادام – بیاضه

گلشن – سراوان

کد خبر 748529

دیگر خبرها

  • هدایت و تربیت، مهمترین رسالت معلمان
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • معلمی رسالت و تکلیفی آمیخته با عشق است
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است