Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- فرماندار شهرستان سمنان گفت: دستگاه های اجرایی در جذب اعتبار 155 میلیارد ریالی شهرستان در زمینه اجرای طرح های بازآفرینی شهری اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، سید عباس دانایی روز سه شنبه در دهمین نشست ستاد بازآفرینی شهری سمنان در سالن اجتماعات فرمانداری، با بیان این که 155 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 31 طرح تعریف شده برای محله های هدف ستاد بازآفرینی در شهر سمنان در نظر گرفته شده است، افزود: دستگاه های اجرایی مرتبط در تسریع تکمیل طرح ها به منظور جذب اعتبار تلاش جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، شهرداری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، توزیع برق و آب و فاضلاب شهری از جمله دستگاه های موظف به اجرای طرح های بازآفرینی شهری هستند و ضرورت دارد با تسریع در تکمیل طرح ها زمینه جذب تخصیص اعتبارهای درنظرگرفته شده از سوی راه و شهرسازی را فراهم کنند.
وی تصریح کرد: طرح هایی که از سوی ستاد بازآفرینی شهری با تخصیص اعتبار تایید شده، در زمینه خدمات زیربنایی، روبنایی، بهسازی محیط و توانمندسازی در 9 محله هدف شهرستان سمنان است.
فرمانداری سمنان، راه اندازی سرای محله، اصلاح شبکه راه ها و معابر به منظور سنگفرش محدوده بافت تاریخی، اصلاح شبکه توزیع و روشنایی محلات، احداث بازار خوداشتغالی را از جمله طرح های دستگاه های اجرایی در محله های هدف عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، در دهمین نشست ستاد بازآفرینی شهری سمنان که درباره تخصیص اعتبارات طرح های سال 97 از محل بودجه عمومی، مربوط به طرح های دستگاههای اجرایی عضو ستاد بحث و تبادل نظر شد.
7342/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی بازآفرینی شهری بودجه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، محمد الله‌بخش در نشست با رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تولید جلبک موضوعی دانش‌بنیان است که به دنبال آن هستیم، افزود: بحث پرورش ماهیان خاویاری نیز مطرح شده و در قزل‌اوزن اقدام خواهد شد.
وی با بیان اینکه در حوزه شیلات فرصت فراهم شده تا همکاری خوبی در زمینه مطالعات پروژه‌‍ها با دانشگاه محقق اردبیلی داشته باشیم، بر لزوم استفاده از توانمندی‌های دانشگاه محقق اردبیلی در مطالعات پروژه‌های شیلات استان اردبیل تاکید کرد.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست با اشاره به اقدامات دانشگاه محقق اردبیلی در خصوص راه‌اندازی رشته شیلات در این دانشگاه گفت: به دنبال جذب اعضای هیات علمی در این حوزه هستیم.
اسماعیل چمنی در ادامه کمک به توسعه شیلات استان را بسیار بااهمیت برای دانشگاه عنوان کرد و افزود: در همین راستا همکاران توانمند ما در حوزه پرورش زالو و جلبک می‌توانند کمک حال شیلات باشند، در عین حال شیلات می‌تواند از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی دانشگاه استفاده کند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه جذب اعضای هیات علمی در حوزه شیلات بسیار مهم است، گفت: دغدغه اصلی ما در دانشگاه ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی است.
جبرائیل رزمجو با بیان اینکه این ارتباط هر چه قوی باشد به نفع دانشگاه، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی خواهد بود، افزود: این ارتباط باعث به حداقل رسیدن مشکلات دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی شده و زمینه پیشرفت استان را فراهم خواهد کرد.
اردبیل استانی غیرساحلی بوده ولی دارای منابع آبی و استعداد‌های بالقوه کشاورزی و آبزی پروری است. بیش از ۳۰۰ واحد مزرعه و ۴۰۰ استخر پرورش ماهی در استان اردبیل فعال بوده و چند سد معیشتی نیز در این زمینه بهره برداری شده است.
۱۷۱ مورد قنات، ۴۵ سد، پنج هزار و ۳۰۰ چاه و یک هزار و ۶۳۶ چشمه در استان اردبیل وجود دارد که می‌تواند نوید بخش افزایش تولیدات در بخش شیلات باشد.

دیگر خبرها

  • پایان عملیات بازپیرایی بوستان شهری کوچه بیوک در یزد
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت