Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عملیات ارتش سوریه در مناطق مختلف کشور علیه مواضع تروریست‌ها همچنان ادامه دارد این در حالی است که منابع آگاه از تمهیدات لازم برای پرواز مستقیم بغداد به دمشق خبر می‎دهند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ ارتش سوریه در ادامه عملیات علیه تروریست ها امروز سه شنبه مواضع تروریست‌ها در استان «حماه» و استان «حلب» را هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارتش سوریه در تازه ترین عملیات خود مواضع تروریست‌ها در روستای «الحویجه» در غرب استان حماه را زیر آتش گرفتند.   در عملیاتی دیگر این نیروها موفق شدند مواضع تروریست‎های «تحریر الشام» در روستای «کابانی» در منطقه «جبل الاکراد» را هدف قرار دهند.
سانا نیز از ادامه عملیات پاکسازی استان «حلب» از بقایای تروریست‌ها خبر داد.
یک منبع نظامی در گفت‎وگو با سانا اعلام کرد یگان‌های مهندسی ارتش سوریه امروز از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ ظهر «دیر حافر» در شرق حلب را از مهمات و بقایای انفجاری تروریست‌ها پاکسازی می‌کنند.   تلاش تروریست ها برای نفوذ به شرق حلب امروز با مقاومت ارتش سوریه ناکام ماند. ارتش سوریه موفق شد در این عملیات خسارات و تلفات سنگینی به تروریست ها وارد کند.   در خبری دیگر شرکت هواپیمایی عراق نیز اعلام کرد مقدمات از سرگیری پرواز بغداد- دمشق در حال انجام است.   از سوی دیگر، همزمان با سفر «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا به روسیه، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در تماسی تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در مورد تحولات و شرایط ادلب گفت‌‌وگو کردند.  
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش سوریه حلب سوریه حماه عملیات نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشورهای عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • 200 روزه شدن جنگ علیه غزه چه مفهومی دارد؟ مقاومت در این مدت چگونه ادامه یافت؟
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند