Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: 50 جهادگر بروجردی برای پاکسازی باغات انجیر روستای زیودار به پلدختر اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ مجید سوری در گفت‌وگو با سفیر افلاک  اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیل در پل‌دختر، نیروهای جهادی از شهرستان بروجرد در کنار سایر جهادگران برای کمک و امدادرسانی در منطقه حضور یافتند و در این مدت کمک‌های مردمی نیز برای سیل‌زدگان پل‌دختر ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بعد از وقوع سیل، نیروهای بسیجی بروجرد در قالب 9 گروه جهادی و تیم‌هایی از بسیج جامعه پزشکی به پل‌دختر اعزام شدند و چندین روز در منطقه باهدف ارائه کمک‌های درمانی، خدماتی و پاک‌سازی منازل و خیابان‌ها حضور داشتند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: در حال حاضر 50 نفر از جهادگران بروجردی در قالب اردوهای جهادی به پل‌دختر اعزام شدند تا در روستای زیودار برای پاک‌سازی و لایروبی باغات انجیر اقدام کنند.

 

وی عنوان کرد: عملیات پاک‌سازی باغات مذکور در پل‌دختر طی چند روز ادامه دارد و باغات انجیر این روستا از گل‌ولای سیل پاک‌سازی خواهند شد.

 

سرهنگ سوری تصریح کرد: در سیل فروردین‌ماه امسال خسارت‌های زیادی به منازل، تأسیسات، بخش کشاورزی پل‌دختر و روستاها وارد شد که نیروهای جهادی در هرجایی که نیاز به حضورشان است حضور یافته و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

 

لازم به ذکر است براثر سیل فروردین‌ماه امسال بیش از 900 میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی استان وارد شد و در شهرستان پل‌دختر و معمولان به ۲۵ هزار هکتار زمین کشاورزی خسارت وارد شد.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: پایگاه گدار کبک و پایگاه نگین جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن ۱۴ اردیبهشت و به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان روز پرکاری را داشتند.
کیانی افزود: تیم عملیاتی گدار کبک در ساعت ۱۵:۳۰ پس از کسب خبری مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده در حوالی چشمه زینل بلافاصله به منطقه اعزام شده و خانواده گرفتار در گل و لای را به مکان امن انتقال داد.
وی ادامه داد: تیم پایگاه نگین در ساعت ۲۰:۳۰ برای کمک به خانواده ای گرفتار به دشت کوثر حوالی گردنه حلوایی اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: در ساعت ۲۱:۱۸ تیم گدار کبک برای کمک به دو خانواده عشایری گرفتار در سیلاب به منطقه شمس آباد اعزام شد.
کیانی افزود: تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن تا پایان ۱۴ اردیبهشت ماه به ۱۶ نفر امداد رسانی کردند.
وی ادامه داد: در این عملیات ها ۳ دستگاه آمبولانس، به همراه ۱۰ نفر نجاتگر حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین