Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی، مرزبانی را مولفه موثر در قدرت امنیتی و نظامی کشور دانست و گفت: هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران تهدیدات مرزی ندارد ولی امن ترین کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار قاسم‌ رضایی»، امروز (سه شنبه 24 اردیبهشت) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی استان خوزستان که در تالار امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه برگزار شد، با تقدیر از تلاش مرزبانان خوزستان، اظهار کرد: آنچه امروز ایران را در مقابل تحریم ها شکست ناپذیر نشان می دهد، به سه مولفه رهبری، مردم و معادن غنی کشور باز می گردد که نگذاشته اند، تحریم ها تاثیرگذار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مرزبانی مولفه موثر در قدرت امنیتی و نظامی کشور است، افزود: حضور دائمی مرزبانان در مناطق مرزی با وجود شرایط سخت زمینی و دریایی، اختلاف دمای زیاد و دوری از خانواده ها در راستای تامین امنیت کشور و نشان از روحیه بالای آنان در پاسداری از میهن است که یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، به حضور شناور جنگی آمریکا در منطقه، اضافه کرد: اعلان حضور شناور جنگی استکبار در منطقه نه تنها تاثیر منفی در اراده ملت و نیروهای نظامی نداشت بلکه به استهزا گرفته شد که این بازخورد ناشی از ارتباط جایگاه رهبری و روح اسلام با مردم است.

 

وی ابراز کرد: مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است تا جایی که در قانون اساسی گفته شده، هرگونه تغییر کوچکی در مرزهای کشور ممنوع است مگر به مصلحت نظام و به تصویب چهار پنجم نمایندگان مجلس برسد.

 

وی با اشاره به اینکه بروز کوچکترین اتفاق در مرز تبعات بین المللی دارد، تصریح کرد: کشور ایران هشت هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز دارد که 2 هزار و ۷۰۰ کیلومتر آن مرز آبی است همچنین با ۱۵ کشور همسایه ایم که از این حیث سومین کشور جهان محسوب می شود.

 

سردار رضایی، با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران تهدیدات مرزی ندارد، خاطر نشان کرد: با وجود همه این تهدیدات کشور ایران امن ترین کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه مرزبانی یک کسوت مقدس است، عنوان کرد: در یک دهه گذشته اقدامات خوبی در استان انجام شده و ابتکار و امنیت و اشراف بر مرزها به حداکثر خود رسیده و امنیت بالاست و انتظار داریم پس از این نیز این مسیر ادامه و ارتقا داده شود.

 

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اینکه امروز در خوزستان بهترین مرزهای کشور را داریم، اذعان داشت: در حال حاضر دغدغه ای در مرزها نداریم؛ البته تهدیدات بسیار بالاست اما می دانیم که نیروها با روحیه انقلابی، ولایی و دفاع مقدسی در حال انجام وظیفه هستند.

 

وی به مراسم تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: سردار نظرپور قدرت ۱۰ سال دیگر کار را داشت اما مقررات این اجازه را نمی دهد، سردار پاکباز نیز از فرماندهان با تجربه مرزبانی است که در استان های ایلام و کرمانشاه خدمت کرده است.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان مجلس سبک زندگی اسلامی اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب قرآن مسجد حضرت خدیجه س فرمانده مرزبانی تودیع و معارفه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۶۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان

 فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: ۳میلیون و ۷۳۸هزار لیتر گازوئیل قاچاق از ابتدای سال جاری در آب‌های این استان کشف شد.

به گزارش تسنیم، سردار بهادر اسماعیلی اظهار داشت: مرزبانان هرمزگان در نوار مرزی و پایگاه‌های دریابانی از ابتدای امسال، با اشراف کامل اطلاعاتی بر محورهای مواصلاتی و اجرای طرح‌های عملیاتی، 237 فروند شناور غیرمجاز و متخلف حامل گازوئیل قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی میزان کشفیات سوخت و توقیف شناورهای متخلف امسال را نسبت به زمان مشابه در سال قبل به‌ترتیب با افزایش 100 و 56 درصد اعلام کرد.

 فرمانده مرزبانی هرمزگان ادامه داد: در این مدت با تلاش مرزبانان پایگاه‌های دریابانی مستقر در نوار مرزی مقدار سه میلیون و 738 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف شد.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در پایان گفت: مرزبانان غیور استان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به‌صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر
  • آیا ایران در منطقه به عنوان یک قدرت پذیرفته شده؟
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • اتخاذ موضع بی‌طرفانه و حرفه‌ای در همکاری‌ ایران و آژانس موثر است
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم