Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@16:06:47 GMT

97 درصد انتظارات مالياتي درالبرز محقق شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۷۴۵۸

97 درصد انتظارات مالياتي درالبرز محقق شد

خبرگزاري آريا - کرج - ايرنا - استاندارالبرز گفت: 97 درصد سطح انتظاري که سيستم مالياتي کشور در بحث درآمد -هزينه اي دراين استان محقق شده است.

به گزارش ايرنا،عزيزاله شهبازي روز سه شنبه در بازديد از اداره کل امور مالياتي استان البرز افزود: سال گذشته درآمد ارزش افزوده البرز چهار هزار ميليارد ريال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: اين اعتبار براي عمران و آباداني استان به شهرداري ها، دهياري هاي و سلامت در البرز اختصاص داده شد و در مجموع 90 درصد درآمدهاي استان از محل ماليات ها تامين مي شود.
استاندار البرز اضافه کرد: طي صحبت با برخي از موديان مشخص شد، افرادي در زمينه پرداخت ماليات مشکل و يا اعتراضي داشتند، با ديد باز و روي گشاده کارشناسان، پاسخ مناسبي دريافت کرده است.
وي با بيان اينکه سال 98 سال بسيار مهمي در حوزه اقتصاد است، گفت: فرمان مقام معظم رهبري مبني بر رونق توليد و ايجاد اشتغال بايد در البرز با جديت و عزمي راسخ، عملياتي شود.
شهبازي افزود: اشتغال البرز، متعهد به ايجاد 43 هزار شغل در سال 98 است که عملکرد اين اداره تاثير بسزايي در تحقق اين امر دارد.
وي عنوان کرد: در سال رونق توليد بايد بستري فراهم شود که چرخ حرکت واحدهاي صنعتي از حرکت باز نماند از اين رو اداره امور مالياتي همچنان نقش غير قابل انکاري در اين زمينه دارد.
شهبازي افزود: مديرکل امور مالياتي البرز عضو مهمي در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد است که با تعامل مجموعه ستاد در صورت بروز مانعي در حوزه مالياتي واحدهاي توليدي بر اساس دستور رييس جمهور، نسبت به تقسط و يا استمهال ماليات واحدهاي توليد، صنعتي، کشاورزي اقدام خواهد کرد.
وي خاطرنشان کرد: نظارت بر روند خدمت رساني دستگاهها به مردم و جلب رضايت عمومي از دغدغه‌هاي اصلي است.
استاندارالبرز گفت: در سال رونق توليد بايد بستري فراهم شود که چرخ حرکت واحدهاي صنعتي از حرکت باز نماند از اين رو اداره امور مالياتي همچنان نقش غير قابل انکاري در اين زمينه دارد.
8029/ 6155
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    یازدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به رياست جواد کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

در این جلسه مشکلات ۸ واحد تولیدی مرتبط با راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت.

 برای حل مشکلات این واحدها    مصوباتی به تصویب اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • راز صفر شدن مالیات ۵۰ درصد اصناف خرد در کشور
  • راز صفر شدن مالیات 50 درصد اصناف خرد در کشور
  • حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است