Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@12:44:51 GMT

فكر گناه همانند راه رفتن در لبه پرتگاه است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۷۶۸۵

فكر گناه همانند راه رفتن در لبه پرتگاه است

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ 

حجت الاسلام روح الله طاهري بااشاره به مضمون حديثي از معصومين عليهم السلام اظهار داشت: انسان در همه حالات خود چهار ناظر دارد كه عبارتند از: خدا، دو ملك رقيب و عتيد، زمين و اعضا و جوارح كه اعمال وي را ثبت و ضبط نموده و در روز قيامت آشكار خواهند نمود.

وي افزود: انسان بايد به اين چهار ناظر هميشه حاضر، توجه داشته باشد تا به گناه و معصيت نيافتد و حتي فكر گناه هم به ذهن او خطور نكند، زيرا فكر گناه همانند راه رفتن در لبه پرتگاه است و انسان را به نابودي و گمراهي كشانده و در دراز مدت از طريق وسوسه شيطان به اين گناه دچار و عاقبت به شر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

كارشناس مسائل مذهبي ادامه داد: براي اينكه از صراط مستقيم فاصله نگيريم و هميشه در مسير كمال به سوي معبود حقيقي قرار داشته باشيم بايد با گناه مبارزه كنيم و از معصيت فاصله بگيريم كه اين مهم جز با توكل بر خدا و توسل بر ائمه معصومين عليهم السلام به دست نخواهد آمد.

حجت الاسلام طاهري تاكيد كرد: برخي فكر مي كنند كه دشمن به دنبال حمله نظامي است تا جوانان را از بين ببرد در حاليكه كه دشمن با جنگ فرهنگي و فضاي مجازي دنبال اين است كه فكر جوانان را تسخير نمايد و آنان را از انقلاب اسلامي دور كند كه ما بايد با هوشياري كامل در اين مسير  نقشه های شوم دشمنان را خنثي کنیم.

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه قمربنی هاشم ناحیه مقاومت بسیج بن ماه رمضان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • (ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • انسان در سایه آگاهی و دانش به تقرب الهی می‌رسد
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد