Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:27:43 GMT

میزان واقعی افزایش قیمت کالاها بررسی و اعلام شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۶۹۱۰۹

میزان واقعی افزایش قیمت کالاها بررسی و اعلام شود

قم ـ ایرنا ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم گفت: تمامی کالاها باید بر اساس شاخص های قیمت گذاری معین مورد بررسی قرار گرفته و با در نظر گرفتن سودهای معقول و منطقی، افزایش قیمت آنها بررسی و اعلام شود.

به گزارش ایرنا، مهرداد غضنفری عصر سه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم با بیان این مطلب افزود: همه دستگاههای اجرایی باید برای ورود به موقع اجناس و کالاها به بازار با قیمت های مناسب مشارکت داشته و کارها را بر عهده یکدیگر نیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر ضرورت نظارت و بازرسی مستمر و دقیق از بازار تأکید کرد و گفت: افزایش قیمت کالاها باید بر اساس اصول مشخص و معین انجام شود تا در حق مردم جفا نشود و هرکس از قیمت های مصوب تخطی کند، باید به شدت با او برخورد شود.
معاون استاندار قم همچنین تصریح کرد: باید گزارش دقیق و مشخصی از برخورد نهادهای نظارتی با تخلف های انجام شده در سطح بازار به مردم ارائه شود تا عموم شهروندان نسبت به کنترل و نظارت بر اصناف مختلف امیدوار بوده و آثار و برکات آن را مشاهده کنند.
وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه حمل و نقل برای تأمین کالاهای اولیه و نهاده های بخش کشاورزی، گفت: ظرفیت استان قم در حوزه حمل و نقل باید کاملا احصاء شده و پس از بررسی نیاز واقعی و منطقی در این حوزه، از ظرفیت بخش خصوصی به خوبی کمک گرفته شود.
غضنفری با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های دولتی آخرین راهکار در حوزه حمل و نقل است، اظهار داشت: همواره تلاش کرده ایم تا از فعالان حوزه حمل و نقل به خوبی حمایت کنیم، از این رو انتظار داریم آنها نیز نسبت به رفع نیازهای استان کاملا متعهد باشند.
وی در پایان خواستار هرچه فعال تر شدن کمیته های فنی ذیل کارگروه تنظیم بازار استان شد و گفت: برگزاری جلسات منظم و مستمر کمیته های فنی، مسؤولان استان را در اخذ تصمیم های درست و کارشناسی شده در کارگروه تنظیم بازار بسیار کمک می کند.
جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم با حضور مهرداد غضنفری معاون استاندار، حیدری فرماندار و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
8146/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي معاون استاندار قم كارگروه تنظيم بازار افزايش قيمت كالاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۶۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی سقوط کرد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت طلا در بازار جهانی ۱.۷ درصد کاهش یافت و در کانال ۲ هزار و ۳۰۰ دلار فرود آمد. بر همین اساس، اونس طلا در بازار جهانی ۲ هزار و ۲۹۴ دلار قیمت دارد که کاهش ۴۲ دلاری را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: نزول سنگین قیمت طلا و ارز

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، قیمت طلا در طول یک هفته گذشته افت ۲۶ دلاری و به عبارتی ۱.۱ درصدی را تجربه کرده است. اما همچنان عملکرد بازار جهانی طلا در طول یک ماه گذشته، افزایش ۶۲ دلاری قیمت اونس طلا را نشان می‌دهد.

بنا به این گزارش، تحلیلگران پیش‌بینی‌های خود را در مورد قیمت طلا در سال ۲۰۲۴ افزایش دادند و انتظار داشتند که مشکلات ژئوپلیتیکی تدریجی برای سرمایه‌گذاران به پناه بردن به دارایی‌های امن و افزایش قیمت‌های رکورددار بیشتر با تقویت ذخایر بانک‌های مرکزی افزایش یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229097 برچسب‌ها طلا

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر