Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@21:59:14 GMT

توسعه تيران و کرون به همکاري دانشگاه ها نياز دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۰۸۸۶

توسعه تيران و کرون به همکاري دانشگاه ها نياز دارد

خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا- فرماندار تيران و کرون گفت : توسعه و تحقق چشم انداز اقتصادي و اجتماعي اين شهرستان به همکاري علمي دانشگاه ها نياز دارد.

مجيد حججي روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: سه دانشگاه شهرستان با آموزش ارائه رشته هاي دانشگاهي بر اساس برنامه توسعه منطقه نياز علمي اين حوزه را تامين کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: صنايع پاک، گردشگري و کشاورزي از مهمترين ظرفيت هاي اين شهرستان و رونق توليد و توسعه اقتصادي بر محور اين سه عرصه تعريف شده که اگر رشته هاي آموزشي در مدارس و دانشگاه ها در همين راستا باشد هماهنگي علمي و فعاليت هاي عملي بيشتر خواهد شد.
وي با بيان اين که تدريس علوم مرتبط با کشاورزي، صنايع تبديلي و تعذيه و رشته هاي گردشگري و جهانگردي در دانشگاه ها فرصت هاي اين شهرستان را ارتقا مي دهد، تصريح کرد: فعاليت هاي علمي به کيفيت بخشي عملکرد در اين 2 بخش کمک مي کند.
فرماندار تيران و کرون ادامه داد: راه اندازي هنرستان کشاورزي يکي از برنامه هاي علمي و آموزشي شهرستان براي تقويت حوزه کشاورزي است تا اين که دانش آموزان با تحصيل در اين رشته ها از قابليت هاي منطقه براي ايجاد شغل استفاده کنند.
وي اضافه کرد: نبايد جدايي بين مراکز علمي و ادارات شهرستان ايجاد شود بلکه پيوند بين برنامه دستگاه هاي اجرايي و دانشگاهي حلقه هاي مفقود را تکميل و تحصيل و کسب دانش نيروي انساني را هدفمند و در عرصه اجرا روش هاي نوين علمي بکار گرفته مي شود.
حججي خاطرنشان کرد: نشست هاي مشترک بين استادان و دانشجويان با ادارات دولتي به کيفيت بخشي در خدمات و رفع چالش هاي اجرايي کمک مي کند.
تيران و کرون با بيش از 72 هزار نفر جمعيت در 45 کيلومتري غرب اصفهان قرار گرفته و داراي سه دانشگاه پيام نور، آزاد اسلامي و علمي و کاربردي است.
7131/6026/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری روح الله دهقانی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه مأموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذیربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام نمائید.

کد خبر 6096937 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی