Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:30:02 GMT

بیجار شهر دوستدار کودک خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۰۹۴۲

بیجار شهر دوستدار کودک خواهد شد

سنندج - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی بیجار از تبدیل شدن این شهر به شهر دوستدار کودک خبر داد و گفت: با تقویت زیر ساخت های موجود و تکمیل برخی از پروژه های عمرانی، بیجار شهر دوستدار کودک خواهد شد.

به گزارش ایرنا، ثریا قاضی روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: شهر دوستدار طبیعت با آغاز طرح اولیه یک درخت برای یک کودک شروع بکار خواهد کرد و در ادامه پروژه های تفریحی و ورزشی دیگری متناسب با این هدف پیگیری و ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از پروژه های تکمیلی برای تبدیل شدن بیجار به شهر دوستدار کودک، نصب و بهره برداری از امکانات تفریحی و ورزشی متناسب با سنین مختلف در پارک های عمومی شهر است.
سخنگوی شورای شهر بیجار اضافه کرد: ایجاد دهکده توریستی با امکانات ورزشی و تفریحی برای سنین 6 تا 18 سال و توجه به ساختارهای فرهنگی کهن دیار گروس، با توجه به اتمام طرح مطالعاتی آن در انتظار تخصیص اعتبار مناسب است.
او یادآور شد: از جمله اقدامات دیگر شورای شهر در تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی نیمه کاره می توان به احداث و تکمیل پروژه پارک بانوان در پارک شاهد، فراخوان دعوت از سرمایه گذاران علاقمند برای واگذاری شهر بازی به بخش خصوصی، پروژه تفریحی - ورزشی وانیک، پیست اسکیت، بلوار رحمانی و میدان شهید رحمانی و فاز اول پارک سراب اشاره کرد.
قاضی با اشاره به مشکلات پروژه پارک سراب گفت: فاز اول کتیبه آبشاری پارک سراب با توجه به بازدیدهای به عمل آمده و بررسی وضعیت فعلی آن، امیدواریم تا نیمه خرداد ماه امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی تاکید کرد: پروژه پیاده راه بافت فرسوده به یک شرکت معتبر عمرانی معرفی و با توجه به شرایط آب و هوایی، ظرف مدت 15 روز آینده اقدامات اولیه آن آغاز خواهد شد.
سخنگوی شورای شهر بیجار افزود: یکی از دغدغه ها و مطالبات بانوان بیجاری، پارک ویژه بانوان است که با تعیین جانمایی و همکاری بخش حمل و نقل عمومی شهری، تا پایان فصل عمرانی این پارک به بهره برداری می رسد.
وی یادآور شد: حدود پنج پروژه نیمه کاره در بیجار در دست اجرا داریم که برای تکمیل این طرح ها، در سال جاری طرح های جدید از سوی شهرداری و شورای شهر اجرا نخواهد شد.
شهرستان 89 هزار نفری بیجار که در 142 کیلومتری شهر سنندج مرکز استان کردستان واقع شده از سال 1313 از جمله 13 شهر اول کشور بود که دارای شهردار شد و شورای اسلامی شهر بیجار دارای هفت عضو اصلی و سه عضو علی البدل است.
9943/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مديريت شهري دوستدار كودك شوراي شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند

رییس جهاددانشگاهی در احکامی جداگانه، رییس، دبیر و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی این نهاد را منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دکتر حسن مسلمی نائینی؛ رییس جهاددانشگاهی در احکامی جداگانه دکتر محمدحسین ایمانی خوشخو (رییس)، دکتر ابراهیم نبیونی (دبیر) و دکتر علی سعداله، دکتر محمدحسین عسگرپور، دکتر کامران جعفری، دکتر مسعود حسنلو، دکتر ابوالقاسم رئیسی، دکتر علیرضا کلانترمهرجردی و دکتر محمدصادق سبط‌الشیخ انصاری را برای مدت دو سال به‌عنوان اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی این نهاد منصوب کرد.

آمادگی صندوق نوآوری برای تأمین مالی طرح‌های مسئله‌محور جهاد دانشگاهی

پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تنها پارک تخصصی در حوزه علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در گستره ملی ایران محسوب می شود. این پارک با توجه به رسالت جهاددانشگاهی و ظرفیت های موجود در این نهاد و همچنین با در نظر گرفتن نیازهای کشور برای توسعه و تجاری‌‏سازی فناوری‌‏های نرم و اشتغال‏ زایی در بخش فرهنگ و هنر، صنایع دستی، گردشگری با حوزه نفوذ ملی آغاز به کار کرده است.

شبکه گسترده جهاددانشگاهی دامنه موضوعی پارک فناوری ‏های نرم و صنایع فرهنگی را وسعت بخشیده که امکان انتقال تجربیات در سطح تخصصی بالا را در سراسر کشور فراهم می کند.

این پارک به عنوان اولین و تخصصی‌ترین پارک در حوزه اقتصاد فرهنگ، محیطی مناسب برای استقرار، رشد، توسعه و شکوفایی مؤسسات و شرکت‌ها را فراهم می‌آورد و شرکت‌های فناور مستقر در آن در تعامل سازنده با دانشگاه‌ها و سایر مؤسسات پژوهشی و فناوری به فعالیت‌های فناورانه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازند.

براساس ابلاغ رییس جمهور، شهر جهانی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پارک ملی علوم و فناوری های نرم وصنایع فرهنگی جهاددانشگاهی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند