Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:36:30 GMT

سرانجام سیلی زدن مسافر به راننده اتوبوس! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۰۹۷۱

سرانجام سیلی زدن مسافر به راننده اتوبوس! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمله به راننده اتوبوس در حین رانندگی نه تنها موجب در خطر قرار گرفتن جان راننده می‌شود بلکه به معنای در خطر قرار دادن جان عموم مسافرانی که در اتوبوس حضور دارند است. واقعیتی که به نظر می‌رسد تعدادی از شهروندان چینی از آن آگاهی ندارند و همین مسئله موجب می‌شود تا آن‌ها دست به اقدامات احمقانه در داخل اتوبوس‌ها بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تازه‌ترین حادثه سیلی زدن یک مسافر زن به راننده یک اتوبوس در حین حرکت در جاده خبرساز شد.

در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته داخل اتوبوس تهیه شده است مشاهده می‌شود این زن جوان پس از یک جدال لفظی چند دقیقه‌ای اقدام به زدن سیلی به صورت راننده می‌کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این زن پس از آنکه راننده را به دریافت کرایه اضافی متهم کرد از او درخواست کرد تا ۱ یوان به او بازگرداند.

جدال لفظی این دو نفر برای لحظاتی ادامه داشت که ناگهان این زن پرچم چین را که روی داشبورد اتوبوس بود به پایین پرت کرد. در حالی که راننده از این زن خواسته بود تا پرچم را از روی زمین برداشته و دوباره روی داشبورد بگذراد این زن ناگهان اقدام به زدن سیلی به صورت راننده کرد. این اتفاق در ساعت ۲ بعد از ظهر تاریخ ۲۷ دسامبر در یکی از جاده‌های شهر " هایکو" چین رخ داد. در ادامه این راننده که هویتش " فئو چوانگمینگ" اعلام شده اتوبوس را در کنار جاده متوقف کرد و بلافاصله با پلیس تماس گرفت. پلیس نیز با دستگیری این زن پرونده او را به دادگاه ارسال کرد.

چن در تاریخ ۹ می‌در دادگاه در شهر هایکو حاضر شد و بدلیل نواختن سیلی به صورت راننده اتوبوس به تحمل ۴ سال زندان محکوم شد.

گفتنی است؛ حمله این زن به این راننده اتوبوس در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز حمله یکی از مسافران به راننده یک اتوبوس بین شهری در چین موجب سقوط این اتوبوس به داخل رودخانه یانگتسه و مرگ ۱۵ تن شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

لحظه سیلی خوردن راننده از مسافر زن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین وحشتناک ترین ها حوادث چین اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی

به گزارش خبرآنلاین ؛یک ساعت جیبی از جنس طلا که از جسد ثروتمندترین مرد کشتی تایتانیک کشف شده بود به قیمت رکوردشکن ۱.۵ میلیون دلار فروخته شد.

ایسنا در خبری نوشت: این ساعت طلا در حراجی هنری «اولدریج و پسران» به یک مجموعه‌دار خصوصی فروخته شد و رکورد گران‌قیمت‌ترین یادگاری‌های کشتی معروف تایتانیک را جابه‌جا کرد.

صاحب اصلی این ساعت، یک تاجر به نام «جان جیکوب آستور» بود که در سال ۱۹۱۲ میلادی در سن ۴۷ سالگی، پس از دیدن همسر جدیدش، مادلین، در یک قایق نجات با کشتی تایتانیک به اعماق اقیانوس رفت.

بالاترین مبلغ که پیش‌تر حدود ۱.۴ میلیون دلار بود، برای ویولنی پرداخت شد که هنگام غرق شدن کشتی نواخته می‌شد، که در سال ۲۰۱۳ در همین حراجی فروخته شد.

سخنگوی این حراجی به گاردین اعلام کرد ۱.۵ میلیون دلارِ پرداخت‌شده برای این ساعت شامل هزینه‌ها و مالیات‌های پرداخت‌شده توسط خریدار است. همچنین در این حراجی یک کیف ویولن به قیمت ۳۶۰ هزار پوند (۴۵۴ هزار دلار) با احتساب هزینه‌ها و مالیات فروخته شد.

«اندرو آلدریج» مدیر این خانه حراج گفت: قیمت‌های یادگاری تایتانیک در این حراجی کاملاً باورنکردنی بود. آن‌ها نه تنها اهمیت خود مصنوعات و کمیاب بودن آن‌ها را منعکس می‌کنند، بلکه از جذابیت ماندگار داستان تایتانیک حکایت دارند؛ ۱۱۲ سال بعد از غرق شدن این کشتی ما هنوز در مورد آن و مسافران و خدمه‌اش صحبت می‌کنیم.

او افزود: آستور به عنوان ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک شناخته می‌شد و تصور بر این بود که در آن زمان یکی از ثروتمندترین افراد جهان باشد و دارایی خالصش تقریباً ۸۷ میلیون دلار معادل چند میلیارد دلار امروز ارزش داشت. آستور که یکی از اعضای برجسته خاندان ثروتمند آستور بود، به جای اینکه شانس خود را با کشتی نجات دیگر امتحان کند، آخرین بار در حال کشیدن سیگار و گپ زدن با یکی از مسافران دیده شده است. جسد او هفت روز بعد از اقیانوس اطلس پیدا شد و ساعت نفیس طلای ۱۴ عیار جیبی «Waltham» از او کشف شد.

کشتی تایتانیک در ساعت ۱۱:۴۰ شب در ۱۴ آوریل ۱۹۱۲، با یک کوه یخ برخورد کرد و شروع به پایین‌رفتن در آب کرد. در ابتدا، آستور باور نداشت که کشتی در معرض خطر جدی باشد، اما بعداً مشخص شد که کشتی در حال غرق شدن است و کاپیتان بعد از نیمه‌شب تخلیه را آغاز کرده است، بنابراین او به همسرش کمک کرد تا وارد قایق نجات ۴ شود. همسرش مادلین آستور جان سالم به در برد و جسد شوهرش در ۲۲ آوریل در فاصله‌ای نه چندان دور از محل غرق شدن کشتی پیدا شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900730

دیگر خبرها

  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • فیلم/ استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی