Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:13:00 GMT

مسمومیت ۹۸۵ نفر با گاز گوگرد در کبودرآهنگ صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۱۲۸۰

مسمومیت ۹۸۵ نفر با گاز گوگرد در کبودرآهنگ صحت ندارد

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مسمومیت ۹۸۵ نفر با گاز گوگرد در کبودرآهنگ صحت ندارد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

عباس اولیا سمیع در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: تعدادی از اهالی روستای «قورجینه» از توابع کوهین کبودرآهنگ بر اثر استنشاق گاز شیمیایی ناشی از شستشوی منبع آغشته به مواد شیمیایی در محیط و انتشار بخار شیمیایی در هوا دچار مسمومیت جزیی از جمله سرگیجه و تهوع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طی تماس اهالی این منطقه،  دو کد عملیاتی از  اورژانس 115 کبودرآهنگ و پرسنل و کارشناسان بهداشت محیط با حضور در روستای یاد شده اقدام به بررسی منبع این گاز کردند.

مسمومیت 7 نفر با قارچ سمی در زنجان؛ قارچ‌های سمی قابل تشخیص نیستند

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان  افزود: همچنین به روستاییان اعلام شد در صورت بروز مشکل به مرکز درمانی مراجعه کنند. در این بین هفت نفر از افرادی که در معرض آلودگی استنشاقی بیشتر بودند توسط اورژانس 115 به بیمارستان امام رضا (ع) کبودرآهنگ منتقل می شوند.

اولیا سمیع تاکید کرد: هیچ یک از مراجعه کنندگان نیاز به بستری نداشتند بلکه پس از تحت نظر قرار گرفتن چند ساعته، از مرکز درمانی مرخص شدند و هم اینک وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی

به گزارش خبرآنلاین از فارس، به دنبال انتشار یک ویدئو در فضای مجازی مبنی‌بر استفاده از یک دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس جهت تولید محتوای زرد توسط یک بلاگر در شیراز، موضوع را از رئیس مرکز اورژانس فارس پیگیری شد.

به گزارش فارس، محمدجواد مرادیان با اشاره به اینکه این ویدئو مربوط به یک ماه پیش است، گفت: هرگونه استفاده تبلیغاتی یا رسانه‌ای از آمبولانس منوط به اخذ یکسری مجوز از نهادهای مربوط است که در این ویدئو این مجوزها اخذ نشده است.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها در حال انجام است که اگر تکنسین‌های ما با بلاگر همکاری کرده باشند توبیخ می‌شوند و اگر این ویدئو بدون هماهنگی انجام شده باشد از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903149

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت هفت نفر در ایلام شد
  • مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • نخبه کنکور بر اثر مسمومیت گاز گرفتگی جان باخت‌
  • نخبه مازندران براثر گازگرفتگی جان باخت
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت