Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی در شمال تهران بعنوان مرکزی پزشکی، علمی و پژوهشی می تواند با توسعه و تجهیز ، گردشگری سلامت را در کشور تقویت کند.

به گزارش امتداد ، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در دیدار با دکتر محمد علی نیلفروش زاده ریاست مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان مطلب فوق ، توسعه مر اکز علمی و پژوهشی را علاوه بر تولید علم، ثروت و سرمایه ، کاری ماندگار برای کشور و نسل های آتی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با استقبال از ارایه خدمات به این مرکز گفت: طرح جامع توسعه این مرکز باید تدوین شود و شهرداری منطقه یک آماده تعامل و همکاری در راستای خدمات رسانی به این مرکز و توسعه آن است تا اساتید و پژوهشگران بتوانند در فضای بهتری به تولید علم و دانش بپردازند.
موسوی مدیریت شهری تهران را نیز حامی امور عام المنفعه و توسعه مراکز علمی و پژوهشی دانست و گفت: با جلب سرمایه گذاری می توان این مراکز را توسعه داد تا جایی که در حوزه خدمات درمانی و مراکز علمی قطب گردشگری سلامت شویم و خدمات درمانی بین المللی ارایه دهیم.
دکتر نیلفروش زاده نیز خاطر نشان ساخت: این مرکز در کنار تولید علم و تحقیق توانسته محصول دانش و یافته های خود را وارد بازار کند و اکنون حدود ۵ محصول سلولی به صورت استاندارد با مجوز وزارت بهداشت از حوزه سلول های بنیادی وارد بازار شده و در منطقه به جز کره جنوبی و ژاپن ،کشوری به این درجه از علم و تولید نرسیده و همچنین توانسته در بین مراکز تحقیقاتی پوست در کشور رتبه اول را بدست آورد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه است که نظم و انضباط اجتماعی حالت نهادی به خود می‌گیرد و عامه مردم به طرف فرهنگ ترقی و توسعه حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس دانشگاه غیر دولتی آفاق ارومیه اظهار کرد: مراکز عالی کشور بستر رشد و توسعه فکری جوانان است.

وی افزود: توجه به دانشجویان یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین مباحث و از ارکان پویا و بالنده مسیر توسعه و پیشرفت جامعه است.

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امروزه به لطف خداوند و تلاش و استمرار مراکز دانشگاهی و آموزشی حتی در روستاها و بخش‌های ارومیه قشر زیادی از جوانان دارای تحصیلات عالی و دانشگاهی وجود دارد که این مهم مگر با تلاش‌های دانشگاه‌های کشور تحقق نمی‌یافت.

عماری در خصوص اهمیت و جایگاه دانشگاه در جامعه تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در جوامع امروزی به عنوان کلیدی‌ترین نهاد آموزشی در جهت توسعه همه جانبه به شمار می‌رود، چرا که در پرتو آموزش است که انسان‌ها متحول می‌شوند.

وی ادامه داد: بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه است که نظم و انضباط اجتماعی حالت نهادی به خود می‌گیرد و عامه مردم به طرف فرهنگ ترقی و توسعه حرکت می‌کنند.

در این دیدار بسترهای توسعه همکاری‌های مشترک دانشگاه آفاق با مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های تابعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 747636

دیگر خبرها

  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان